• Katharina S

88or med barn?

Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla

• Svar på tråden 88or med barn?
  • j a g

En till 88:a som bor i Gävle Med sambo och dotter född 051114.

• Katharina S

dixx: g¨år allt bra då?

• Nazeeya

Här är en till 88a. Jag har en son född 061226. Vi bor utanför Skövde.

• Näbbmusen

Jag är också 88:a med en son på 7 mån (070728). Bor i stockholm.

• Lindah S

Här är en till 88:a. Har en dotter född 060108 :) Vi bor i Karlsborg, utanför Skövde!

• Nazeeya

Lindah S skrev 2008-03-06 21:09:33 följande:

Här är en till 88:a. Har en dotter född 060108 :) Vi bor i Karlsborg, utanför Skövde!
    Ja, just det, vi är ju lika gamla, det hade jag glömt!
    Hur är det med er?
  • Katharina S

åhh i tisdags fick min dotter feberkramp! Det är nog det hemskaste jag varit med om! Ligger fortfarande med feber, dock inte lika högt hoppas det snart går över går på helspänn hela tiden! Är så rädd om henne usch!

Hur är det med er då?

• valkyrian

Katharina S skrev 2008-03-13 20:19:21 följande:

åhh i tisdags fick min dotter feberkramp! Det är nog det hemskaste jag varit med om! Ligger fortfarande med feber, dock inte lika högt hoppas det snart går över går på helspänn hela tiden! Är så rädd om henne usch!Hur är det med er då?
    Jag vet hur det är. Saga fick det en gång. jag var så rädd för jag trodde att hon höll på att dö Fy fan, det värsta jag vart med om garanterat.
  • Kinder88

Hej här är en till 88 med en son på snart fyra månader (071115). Bor i Partille utanföör Göteborg

Svar på tråden 88or med barn?