• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • kobra

jo men jag vill inte ha på mig runt 1600 i kontanter, kort känns bättre,, sen så älskar jag shop express där man kan följa summan typ oj nu måste jag sluta handla

• Annamus

Kobra: Jag har åxå haft alla möjliga svepskäl för att handla enbart bekvämt på Ica, men jag försöker skärpa mig, kan inte lägga ut pengar på onödiga saker, så rika är vi inte längre nu när vi skaffat hus. :)

• kobra

Ja jag hyllar självscanning för mycket för att överge det, så jag tar gärna den mellanskillnaden det må bli att handla på coop mot willys, sen kostar det mer att köra dit upp för oss dessutom

• Felicia6

Jag älskar självscanning och att jag själv kan betala med kortet och slippa stå i kassorna

Vi försökte storhandla på Willys en gång och det slutade med att det vart dyrare så jag fortsätter nog handla på coop Sen på coop får man ju bra med såna där checkar oxå tycker jag

• kobra

ja det är exakt så jag tror det blir för mig då, det blir dyrare och jag har ingen koll alls

• Felicia6
    kobra skrev 2008-03-27 22:50:45 följande:
    ja det är exakt så jag tror det blir för mig då, det blir dyrare och jag har ingen koll alls
    Ja det är helt galet faktiskt. Jag höll på att dö, för det blev nästan 1000kr dyrare.. Det är mkt pengar ju.

Man blir oxå lite handikappad då man inte kan se eftersom hur mkt det blir i påsarna hihi.
  • kobra

det kanske blir samma syndrom som när man är på ikea, man inbillar sig att allt är sååå billigt att man bara matar på med grejs åsså svimmar man i kassan av chocken

• Felicia6
    kobra skrev 2008-03-27 22:55:44 följande:
    det kanske blir samma syndrom som när man är på ikea, man inbillar sig att allt är sååå billigt att man bara matar på med grejs åsså svimmar man i kassan av chocken
    Ja, ungefär så. Jag har börjat göra så på bla Ikea och Ullared att jag skriver upp allting jag tar så jag har koll på hur mkt jag är uppe på. Annars gör jag av med alldeles för mycket pengar och som du säger, svimmar då man kommer till kassan
  • kobra

jo man ska ha me miniräknaren i ena handen

• Felicia6
    Jag har lagt ut lite före och efterbilder i mitt galleri om någon vill se.
    Nästan ingen ser någon skillnad på mig trots att jag gått ner 14kilo

kobra, ja annars blir man ruinerad
Svar på tråden ***Skelleftetråden***