• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • kobra

ja jag har ochså¨vart och storhandlat för "ynka" 1600 kr..
    mat är dyrt må jag säga

• skrutteluttan74
    maritmedm skrev 2008-03-27 07:13:05 följande:
    Tro mig, det är inte kul att bo där då barnen blir större, vill leka ute själva och gå till kompisar. Du måste följa med överallt.
    Vi fick sjussa lika mycket i stan som vi får göra nu ...Men det beror ju på var barnen får kompisar också.
    Vi bodde på Blad gatan och på Tuböle gick det barn från olika delar av stan och givetivs blev ungarna kompisar även med dom, vilket innebar en massa sjussande då med...Så för oss gör det varken till eller från att bo på landet...för sjussa får vi göra vilket som
  • skrutteluttan74
    maritmedm skrev 2008-03-27 07:13:05 följande:
    Tro mig, det är inte kul att bo där då barnen blir större, vill leka ute själva och gå till kompisar. Du måste följa med överallt.
    Oppppsss....Läste fel i ditt inlägg...Glöm Mitt...hahaha
  • skrutteluttan74
    Ugglans mor skrev 2008-03-27 08:36:14 följande:
    ja, alla är vi olika.Men jag kan säga att vi tjänar både pengar och på hälsan nu.Vi mår mycket mycket bättre här och ångrar att vi inte flyttade utanför stan tidigare..Det är så skönt att komma från all trafik, alla trafikljus, alla människor som nästan tränger sig på inne i stan.
    Vars bor ni ??
  • maltazar

Vad man samlar på sig... Städa skafferiet och medicinskåpet, det sistnämnda blev nästintill tomt :P
    och så hittade jag en förp med 4 alvedonsuppar 10-15 kg.. länge sen man hade en sån liten..
    känns onödigt å slänga då de är ett år kvar på dem, nån som vill ha?

• kobra

kan du inte använda de ändå fast tjejan väger mer, de verkar ju lite ändå, fast hon kanske vägrar suppar nu

• skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-27 21:17:47 följande:
    Vad man samlar på sig... Städa skafferiet och medicinskåpet, det sistnämnda blev nästintill tomt :Poch så hittade jag en förp med 4 alvedonsuppar 10-15 kg.. länge sen man hade en sån liten..känns onödigt å slänga då de är ett år kvar på dem, nån som vill ha?
    Hur gick det för lill tjejan ?? Gapade hon ???
    Våran Jossan gapade inte heller sist hon var dit...hahaha...dom är kul de små liven
  • maltazar

kobra: jo, men när hon väger drygt 20 kg så verkar de väl inte lika bra heller.. och tar man 2 blir de väl för mkt. sen tar hon helst tabletter i munnen nu.

• maltazar

kobra: jo, men när hon väger drygt 20 kg så verkar de väl inte lika bra heller.. och tar man 2 blir de väl för mkt. sen tar hon helst tabletter i munnen nu.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***