• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maltazar

jo nu gapa hon :)
    Tandhygienisten vart något impad! På vägen ut fråga hon om vi hade tränat hemma, men nejdå.. bara de att Tindra är mindre blyg nu än hon vart tidigare :) Så hon fick alla tänder räknade o även bettet kollat.

skrutteluttan74 skrev 2008-03-27 21:24:38 följande:
    Hur gick det för lill tjejan ?? Gapade hon ???Våran Jossan gapade inte heller sist hon var dit...hahaha...dom är kul de små liven
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-27 21:26:42 följande:
    jo nu gapa hon :)Tandhygienisten vart något impad! På vägen ut fråga hon om vi hade tränat hemma, men nejdå.. bara de att Tindra är mindre blyg nu än hon vart tidigare :) Så hon fick alla tänder räknade o även bettet kollat.
    Jo,det brukar kunna bero på sånna saker,Jossans tänder ville dom "fylla " på lite i hennes gropar...icke sa nicke så hoppasde hon visst ner,jag va inte me den gången,men hon lät dom räkna men sen var det bra tydligen...hahaha...
  • skrutteluttan74
    Annamus : Prova gå in på din länk,men den funkade inte igeeeeen...Såg bilden på de inhandlade men kunde inte kommentera,...och om det är fel så man inte kan se att man kunde kommentera,ja då har du massa comments

Svammel,svammel...trött ,trött...Nåväl,vårat bord brukar se lika ut som ert...vi handlar också på Willys,det mesta och det är bara sååååå värt det.
    Sen brukar vi alltid kolla reklamen,och ta vissa saker på Maxi och Coop..
  • Annamus

Kobra: Det på min bild kostade 1700 spänn... fick en del på Willys för slanten kändes det som.

Laoghaire: Ja det är synd om mig. *konstanterar* Hahaha!

• maltazar

haha man får väl se det positiva då, bra att hon kan stå upp för sig själv och säga ifrån :P

skrutteluttan74 skrev 2008-03-27 21:38:16 följande:
    Jo,det brukar kunna bero på sånna saker,Jossans tänder ville dom "fylla " på lite i hennes gropar...icke sa nicke så hoppasde hon visst ner,jag va inte me den gången,men hon lät dom räkna men sen var det bra tydligen...hahaha...
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-27 21:48:50 följande:
    haha man får väl se det positiva då, bra att hon kan stå upp för sig själv och säga ifrån :P
    Jo absolut...sån är hon...ibland liiiite för mycke...hahaha...Men hon har ofta så bra comments till allt,så "människor" tar de som bra ändå då hon är igång,men ibland vill man bara sjunka genom golvet...
  • maltazar

hehe vet hur de är :P men de är ju ärliga åtminstone

• kobra

ja willys är bra men jag vill sätta in på typ icakort eller coop kortet..känns som om jag har bäst koll då

eller så kan man ju öppna ett speciellt willys konto kanske där man bara får handla där

• maltazar

kobra: menar du att man ska ha ett särskilt kort för å handla på willy's då?
    annars funkar väl kontanter lika, lägga undan de pengar löst som går till mat.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***