• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • kobra

ja det är nog olika från modell, syrran har tallrikar därifrån och de går inte ta i nästan när hon värmt i micron

• maltazar

mina tallrikar är då hela också. Haft servisen i 6 år nu. Dock gick en assiett sönder när den tappades i golvet ;P

• maritmedm

Vi har för övrigt världens bästa glas! Från designhous sthlm, tappade ner ett som jag hade ställt på köksfläkten, det blev inte ens en spricka! Där hally har du nåt istället för muggar. De glasen kan man dricka både varmt och kallt ur.

• maltazar

Jag har fått dubbla pengarna tillbaka på affären.
    Och ung samma summa i kuponger då jag ringt tillverkaren.

• varfördåför

då jag skickade in en påse chios som totalt saknade kryddor, fanns altså inte en krydd partickel i påsen, så fick jag en check på 25kronor :-P + att portot ju gick på 12-18kronor

men vi fick fel kaffe en gång, skulle vara kokkaffe men det var bryggkaffe i påsen, då fick vi 200kr tillbaka!

• hally

Jag fick checkar enbart på semper välling och vi kör ju med nestlé, så jag gav bort dem. Tycker vi kunde fått på alla sempers produkter så kunde man ju använt dem. Snålt!

maritmedm: Vad är det för glas då, vet du vad de heter?
    Och var ligger allinwood?

annamus: Jo det kommer nog bli Ersmarks möbler vi handlar från, bara himla synd att de har rätt kasst utbud på matgrupper, känns ju bättre om man kan handla allt på samma för rabattens och enkelhetens skull. Soffan blir nog därifrån men bordet vet jag inte, de ska inte få in nåt mer förrän till hösten heller så... =/
    Var på Byske i helgen och blev riktigt besviken. De hade mycket möbler men hittade inget som ens kändes i närheten av bra och försäljaren var bara ute efter att få sälja nåt, vadsomhelst typ...

• maltazar

haha sånt är så knäppt ju.. ja, det var en skalbagge i förra paketet, så vi prövar ett nytt istället.. eller inte :P

• maritmedm
    hally skrev 2008-03-31 13:11:43 följande:
    Jag fick checkar enbart på semper välling och vi kör ju med nestlé, så jag gav bort dem. Tycker vi kunde fått på alla sempers produkter så kunde man ju använt dem. Snålt!maritmedm: Vad är det för glas då, vet du vad de heter?Och var ligger allinwood?annamus: Jo det kommer nog bli Ersmarks möbler vi handlar från, bara himla synd att de har rätt kasst utbud på matgrupper, känns ju bättre om man kan handla allt på samma för rabattens och enkelhetens skull. Soffan blir nog därifrån men bordet vet jag inte, de ska inte få in nåt mer förrän till hösten heller så... =/Var på Byske i helgen och blev riktigt besviken. De hade mycket möbler men hittade inget som ens kändes i närheten av bra och försäljaren var bara ute efter att få sälja nåt, vadsomhelst typ...
    Nu har de bara kontoret kvar här, men man kan gå in där iaf, eller kolla hemsidan. kontoret är iaf snett mittemot teamsportia. I ett vit stort hus.

Glasen finns bla på Heidic på köpmangatan.
  • Lejko

Pissypopi: Don't worry, jag har inte luskat fram det på något annat sätt än att du berättade det för mig när du var hos mig och pysslade i höstas. Annars hade jag inte haft nån koll alls.

Hoppas ni alla har det bra. Jag har en skön första dag efter lovet. En lektion bara och resten planering och rättning av glosprov från innan lovet.

Ha en skön kväll, nu ska jag köra hem till stan. Bara en timmes färd. Lite jobbigt men men

• Ugglans mor
    Lejko skrev 2008-03-31 15:55:01 följande:
    Pissypopi: Don't worry, jag har inte luskat fram det på något annat sätt än att du berättade det för mig när du var hos mig och pysslade i höstas. Annars hade jag inte haft nån koll alls. Hoppas ni alla har det bra. Jag har en skön första dag efter lovet. En lektion bara och resten planering och rättning av glosprov från innan lovet.Ha en skön kväll, nu ska jag köra hem till stan. Bara en timmes färd. Lite jobbigt men men
    Nej det är ingen fara.. Jag är bara förvånad över ditt väldigt bra minne.. Sen om du vill, luska på du bara. Säg till om du hittar nått roligt om mig
Svar på tråden ***Skelleftetråden***