• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Peda

Ingen fara. Tycker vi försöker hjälpas åt att komma i håg. Hade själv också totalt glömt bort att gamla tråden stängts ner, säger som malle, bara tänkte det var ovanligt lugnt i tråden!!

Felicia6 skrev 2008-02-23 16:19:25 följande:
    Att jag helt glömde bort att göra en ny tråd innan gamla dog skyller jag helt och fullt på att jag opas om tre dagar. Jag har tänkt flera ggr att jag inte skulle glömma bort det och lika förbannat gjorde jag det. Sorry alla Hoppas ni ändå hittar hit och hoppas att ni andra tipsar om nya adressen
  • Bummelumman

Hittade äntligen åt er. Vilken tur att du har länken på din sida Peda! Glad Vill passa på att tacka för alla gratulationer. Är inte inne så mycket just nu, håller fortfarande på att hämta mig från förlossningen. Min "lilla" kille fick nog in en pangträff på svanskotan för jag kan knappt röra mig. Sen förlorade jag ju lite blod så jag har fortfarande yrselattacker så jag tar det lilla lugna.

Vår älskling kom den 12 februari 2008!
  • Felicia6

Hej då alla!

Håll tummarna för mig nu, i morrn läggs jag in så vi åker tidigt på morgonen och på tisdag opereras jag!
    Hoppas ni alla har det bra i veckan så hörs vi då jag kommer hem igen

Gbp-operation den 26e februari 2008
  • Peda

Oh my goood! Så fort det har gått!! ALL lycka till nu bruden!!! =)

Felicia6 skrev 2008-02-24 19:36:07 följande:
    Hej då alla!Håll tummarna för mig nu, i morrn läggs jag in så vi åker tidigt på morgonen och på tisdag opereras jag!Hoppas ni alla har det bra i veckan så hörs vi då jag kommer hem igen
  • Kixi

Nu är jag också här.

Lycka till Lotta, håller alla tummar och tår som går.

• madigan

jag ramlade med cykeln i söndag när jag var på väg till jobbet och landade på magen. Nu har jag ont i HELA KROPPEN.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***