• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • kobra

nu ser vårt bygge ut som ett hus, panel på en sida klar
    finns bilder

• madigan
    kobra skrev 2008-02-29 12:32:42 följande:
    cellprov på kvinnokliniken eller? de har väl telefontid annars
    Jo men jag ringde och då missade jag när dom ringde och jag har tid på mån.
  • skrutteluttan74
    madigan skrev 2008-02-29 12:10:13 följande:
    Har du fått remiss eller åker du bara upp?För min lilla har stått i kö till öron snart ett halv år...fatar inte varför de tar sån tid.
    Lägger mej i erat *samtal* lite...Ring på öron igen...Jag har aldrig behövt vänta med mina kidz...jag har tre,varav två varit öronbarn,blivit in op rör två gånger...men bara den älsta har problemen kvar...Så ring och stöt på dom lite grann...så inte eran remiss "försvinner" mitt i all deras röra....
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-02-29 08:31:20 följande:
    Dom har sänkt gränsen på vissa ställen till bmi 35 och har man problem som förvärras av vikten kan man få göra den iaf.Sen kan man ju alltid göra den privat oxå
    Aha...jag har bett min läkare o mhjälp att få gå ner ,just med tanke på mina andra Fysiska problem...men hon tycker typ jag är "gnällig" ändå har jag som sagt minst 20 kg övervikt...när jag skulle sövas för en månad sen vägde jag 86...
    Hon är skit svår att prata med...så jag funderar på att prata med kirurgen jag har i Skeå i å me tarmarna och se om han kan hjälpa mej på någe vis....
  • maltazar
    hally skrev 2008-02-29 12:55:29 följande:
    Är det till Umeå man ringer sjukvårdsrådgivningen?
    jo, det är ett nr för västerbottens län, så det är Umeå alla ringer till.
  • maltazar

Lotta: ah, då förstår jag.. hur länge får man räkna med innan man gått ner "färdigt" då?

• skrutteluttan74
    madigan skrev 2008-02-29 12:10:13 följande:
    Har du fått remiss eller åker du bara upp?För min lilla har stått i kö till öron snart ett halv år...fatar inte varför de tar sån tid.
    Lägger mej i erat *samtal* lite...Ring på öron igen...Jag har aldrig behövt vänta med mina kidz...jag har tre,varav två varit öronbarn,blivit in op rör två gånger...men bara den älsta har problemen kvar...Så ring och stöt på dom lite grann...så inte eran remiss "försvinner" mitt i all deras röra....
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2008-02-29 19:23:05 följande:
    Aha...jag har bett min läkare o mhjälp att få gå ner ,just med tanke på mina andra Fysiska problem...men hon tycker typ jag är "gnällig" ändå har jag som sagt minst 20 kg övervikt...när jag skulle sövas för en månad sen vägde jag 86...Hon är skit svår att prata med...så jag funderar på att prata med kirurgen jag har i Skeå i å me tarmarna och se om han kan hjälpa mej på någe vis....
    kolla in http://www.viktop.se http://www.viktdropp.se det är två jättebra sidor där du får information om operationen
    Hoppas det löser sig för dig Vad har du för bmi nu?

Malle, det är jätteolika men man går ner mest under första året iaf

Jag har gått ner ett kilo från igår
  • maltazar

Lotta: okej :) ah, grattis! kanske blir 1 till tills imorn? :)

Usch vad jag är trött... Skulle jobba till 5, men fick jobba över nästan 2h. Draghundsrace med massa hungriga hussar och mattar :P

• skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-02-29 19:28:39 följande:
    kolla in www.viktop.se www.viktdropp.se det är två jättebra sidor där du får information om operationen Hoppas det löser sig för dig Vad har du för bmi nu?Malle, det är jätteolika men man går ner mest under första året iaf Jag har gått ner ett kilo från igår

Då min läkare räknade på Vc,så låg det på 32 ...tror jag de va,,,

Ska kolla in sidorna...Tack,för tipset

Svar på tråden ***Skelleftetråden***