• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Lejko

Maltazar: Jag har fått vikariat vårterminen ut, alltså 5/6. Men det ser rätt positivt ut till hösten också. Jag vikarierar för två tjejer som nu går på grav.ledighet och de börjar jobba igen vt-09 så jag hoppas järnet att jag även får jobba för dem i höst.

Ang. jobb när man går ut. Jag har visserligen varit mammaledig ett år efter examen men jag anser att det alltid löser sig med jobb, på ett eller annat sätt. Alltid behövs vikarier eller så har man supertur och får jobb direkt. Hoppas det blir bra för dig. Jag och Martin ska jobba på mer barn i Skellefteå snart hehe så du kan ta hand om det!

• maltazar

Lejko: okej, hoppas du får fortsätta där då :) Vore väl det mest ideala för skolan/kommunen också iom att du redan gjort det innan.. Är de i rätt ämnen förresten?

Ah, du har säkert rätt, något finns det säkert..
    Hihi, va bra att ni hjälper till att skapa jobb åt mig ;)

• maltazar

hally: usch va jobbigt.. :/ när är det ni ska flytta?

• Peda

Hally: Men du det låter hur tråkigt som helst ! =( Det är en NASTY jävla flunsa som går nu! =( FY rackarns!! Krypa på er!

• madigan

Flunsan har min tjoppa drabbats av, haft hög feber i 7 dar. Frisk första dagen idag.

• Felicia6

Hej alla, nu är jag hemma på riktigt

Peda hade rätt i att jag var inne en sväng via mobilen
    Var ju så jävla tråkigt på sjukhuset så jag tjatade mig hem idag, hihi

• maltazar

Lotta: okej :) allt gick bra då? måste du fortfarande äta flytande?

• Lillhjärtat04

Lotta: Hur gick det? Har du gått ner något mer eller hur lång tid tar det innan kilon börjar rasa?

• Felicia6
    maltazar skrev 2008-02-28 21:45:40 följande:
    Lotta: okej :) allt gick bra då? måste du fortfarande äta flytande?
    Jo allt gick superbra. Ibland tror jag nästan inte att dom gjort nåt i magen på mig
    Jag måste äta flytande i två veckor till, men nu får jag äta allt, bara det är flytande. Behöver inte äta nutrilett och sånt
    Lillhjärtat04 skrev 2008-02-28 21:58:00 följande:
    Lotta: Hur gick det? Har du gått ner något mer eller hur lång tid tar det innan kilon börjar rasa?
    Har gått upp ett kilo under tiden jag varit på sjukhuset, men jag har ju fått massa dropp och sånt. Är som uppblåst. Men det ska väl börja gå neråt så smått eftersom
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-02-28 22:04:03 följande:
    Har gått upp ett kilo under tiden jag varit på sjukhuset, men jag har ju fått massa dropp och sånt. Är som uppblåst. Men det ska väl börja gå neråt så smått eftersom
    är det med titthål du gjort Op??
    Tog den lång tid ??
    Hur kommer du få äta i framtiden ??
    Allt eller bara specifik mat ?? Jätte nyfiken,en kompis till mej ska Op sej snart,men hon har inte fått tid än...
Svar på tråden ***Skelleftetråden***