• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Kixi

Hally: vi verkar ha liknande lördag även om er låter ännu värre än vår. Nu har han inte kräkts på två timmar men jag har väl fått i honom ca 4-5dl på hela dagen och det är ju för lite det också. Om han inte får behålla det här så åker jag in med honom ikväll. Annars väntar jag tills imorrn, då har det hållit på mer än en vecka så då får de allt ta och kolla om det är nåt annat i magen. Kanske någon bakterie eller nåt. Han ska ju med mormor och morfar till Kanarieöarna nästa helg så han måste ju bli frisk, jag släpper knappat iväg honom när han är såhär och han ska ju inte behöva hålla på att kräkas och ha ont i magen varannan dag.

• Lofia

Hej, här är ni ju. Är ofta inne och läser även om jag inte skriver så mkt, kanske blir mer sen när jag bor i Ske-å

• turia

vi gav en matsked varje timme, eller var det halvtimme när vi hade det som värst, jag var rätt oroad ett tag. när allt bara kom upp..
    det är bättre ge lite åt gången---
    o absolut ingen välling

• Peda

Hally: hoppas han fick embla! stackars liten!! det gör ju vidrigt ont at få nål vare sej det är i handen eller på foten. Hoppas han blir frisk snart.

• Peda

Jag håller andan och hoppas så att vi slipper! Jag tar hellre hela smällen än barnen!! Hoppas mest av allt Emma slipper!!

Krya på er alla stackare som inte är friska!

• maltazar

Ojoj, nu är jag utan barn i.. nästan 2 veckor.. känns det som iaf :/
    Lämnade henne hos mormor nu ikväll, så hon blir där till onsdag kanske. Och sen pappa-långhelg från torsdag... inte förrän nästa måndag eftermiddag/kväll får jag igen henne ordentligt.
    Men å andra sidan får jag det lugnt att plugga och massvis med sovmornar.. :D
    ..försöker se det positiva!

• skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-01 23:02:14 följande:
    Ojoj, nu är jag utan barn i.. nästan 2 veckor.. känns det som iaf :/Lämnade henne hos mormor nu ikväll, så hon blir där till onsdag kanske. Och sen pappa-långhelg från torsdag... inte förrän nästa måndag eftermiddag/kväll får jag igen henne ordentligt.Men å andra sidan får jag det lugnt att plugga och massvis med sovmornar.. :D..försöker se det positiva!
    Ja det gör du rätt i...Mamma hjärtat värker så klar då man blir utan kidzen ,men man får som sagt göra det bästa av situationen...Passa på att plugga och slappa och gör det du vill
    Hur ofta är hon hos sin pappa...??
    Om du vill svara alltså ...
  • maltazar

Jo, precis.. Nu har jag just fått en alldeles egen symaskin också! :D
    Mamma hade en ståendes i tvättstugan som hon hävdade var trasig och bara tjorvade, men det gjorde den inte under mitt andra försök.. Så nu kan jag fördriva tiden med att sy lite också :)
    Hon är hos honom torsdag till måndag varannan vecka.. så lite längre än varannan helg.

skrutteluttan74 skrev 2008-03-01 23:04:35 följande:
    Ja det gör du rätt i...Mamma hjärtat värker så klar då man blir utan kidzen ,men man får som sagt göra det bästa av situationen...Passa på att plugga och slappa och gör det du vill Hur ofta är hon hos sin pappa...??Om du vill svara alltså ...
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 203-01 23:18:24 följande:
    Jo, precis.. Nu har jag just fått en alldeles egen symaskin också! :DMamma hade en ståendes i tvättstugan som hon hävdade var trasig och bara tjorvade, men det gjorde den inte under mitt andra försök.. Så nu kan jag fördriva tiden med att sy lite också :)Hon är hos honom torsdag till måndag varannan vecka.. så lite längre än varannan helg.
    Oki...måste trots allt vara skönt att ha det så...
    Mina älsta barn är 12 & 14 och har sin pappa uppe i Norrbotten,grabben har inte varit dit sen i juni och tjejen sen i nov och ingen av dom har just nu en tanke på att åka.
    Men dom har så mycke annat nu för sej,så både jag och pappan förstår dom...

Härligt med symaskin,ibland behövs dom bara rengöras och som min,man får inte köra så snabbt med den,då funkar den kanon
  • Peda

Bloody elf vad skönt!!!!

maltazar skrev 2008-03-01 23:02:14 följande:
    Ojoj, nu är jag utan barn i.. nästan 2 veckor.. känns det som iaf :/Lämnade henne hos mormor nu ikväll, så hon blir där till onsdag kanske. Och sen pappa-långhelg från torsdag... inte förrän nästa måndag eftermiddag/kväll får jag igen henne ordentligt.Men å andra sidan får jag det lugnt att plugga och massvis med sovmornar.. :D..försöker se det positiva!
Svar på tråden ***Skelleftetråden***