• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Annamus

Kixi: Jo jag är åxå sån att böcker är porr, men hinner ju inte läsa nåt nu kan man säga. Men då jag går på biblan blir jag besynnerlig i magen rentav, förväntan och upphetsning liksom... alla dessa böcker... mmmmm....  HAHAHAH!

• Lejko

Ja, så har även jag hittat tillbaka. (Via Maltazars gb). Tänkte som ni andra att ni totalt bojkottat tråden men ja, det fanns ju en eklare förklaring.

Är i Norsjö igen, har fått vikariera rätt mycket i år. Lönen kom igår och jag fick en chock. Så mycket pengar har jag inte haft på sex år. Tjoho. Men många hål att fylla. Brrr, gruvar mig. Efter sportlovet börjar mitt "riktiga" vikariat och jag både längtar och gruvar mig. Allt känns så stort och ansvarsfullt. Men det löser sig väl. Nu har jag och familjen en vecka av bara slapp och kramar. Mysigt.

Jag har jobbat hela veckan och missat starten på bokrean, funderar på att fara imorgon fm, hoppas ni inte handlat upp alla böcker.

Ha en bra eftermiddag och kväll./L

• maltazar

Lejko: fick du nytt på samma skola alltså? :) hur länge har du jobb nu?

ah, jag gruvar mig lite för den dagen jag pluggat klart.. tänk om det inte finns jobb då! Men å andra sidan är det många äldre inom barnomsorgen och fortfarande många barnskötare som det länge vart tal om att "få bort"..

• kobra

du får hoppas det föds hur mycket barn som helst

• maltazar

kobra: hehe ja, bidrar du också? :)

• kobra

ja jag har ju 4 så jag passar vidare nu

• maltazar

okej, 2 där som kan bidra med arbete till mig då ;P

tänkte på det med Tindra förut, man får ju inte jobba med sina egna barn... sen insåg jag att hon kommer vara 7 år (!) när jag är färdig.

• kobra

får man inte jobba med sina egna, gäller det bara förskolan då

Svar på tråden ***Skelleftetråden***