Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

hally skrev 2008-04-22 12:36:48 följande:
    madigan: Elias gör också så, om vi kramas så kommer han springandes och protesterar om han inte får vara mitt i kramen Är det Nadja så får hon inte kramas alls med oss. Är det pappa så ska han kramas tillsammans... Får passa på att mysa med Nadja när han sover eller inte ser När han var mindre så fick vi inte busa med Nadja heller då kom han och skällde på oss. Nadja skriker ju för minsta lilla och han visste nog inte skillnaden på glad-skrik och rädd-skrik... Nu är det han som gastar värst
    Ja oj vad de kan få för sig saker, jag galade för fulla muggar till en sång på tv:n och mirjam kom i full fart och ropade: "Vad händer mamma, vad händer"
    Hon trodde att jag gjorde illa mig då jag egentligen bara skulle retas med Petter
  • maritmedm

Jag blir galen på Eniro!!!! Det här är andra gången de tar bort mig från sitt register... börjar känna mig rätt oönskad där!!!

• maritmedm
    hally skrev 2008-04-23 14:02:34 följande:
    madigan: Så nice med nya skåpdörrar! Hjälpte syrran välja när hon flyttade till lgh hon hade innan. Hade också den färgen fast med blanka mer ovalformade handtag.maritmedm: Vi har ingen fast telefón längre och vi ringde en gång dit för att de skulle ändra och vet du vad miffot i luren säger?! Då får du en kod åsså ringer du från det nummer ärendet gäller för att bekräfta...eh...vi hade ju inte kvar numret som det gällde så det var svårt att ringa från Vi bakade en tårta igår jag och Nadja, till pappan som fyller år. Han önskade sej en daimtårta - den blev milt sagt SEG. Jag var riktigt rädd ett tag att jag inte skulle kunna öppna munnen nånsin igen
    Ja vi har ingen hemtelefon heller men de har tagit bort alla mina uppgifter, men petter står kvar.
  • maritmedm

Jag vill ha vita luckor!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saknar vita släta luckor, så ska ta och fixa upp våra vid tillfälle så köket blir fint!!!

• maritmedm
    hally skrev 2008-04-24 08:04:39 följande:
    Ska ni måla dem själva?Det gjorde jag när vi flyttade till Kvistgatan och det blev jättebra =) Fast det luktar ju en del så jag höll till ute i förrådet på sensommaren.I vårt nuvarande kök så ska vi nog lämna in luckorna (och alla innerdörrar) på lackering. Har hört att billackeringsfirmorna är billigast på det (om de vill göra sånt jobb). Om vi inte ska byta kök ganska snart, då blir det bara innerdörrarna isf.madigan: Förstår att du är nöjd , man vill ju byta ibland och skebos vita luckor är inte så roliga...
    Jo vi har varit förbi på färgaffären och hört vad vi ska tänka på om vi målar själv, annars har vi fått tips om en som kan lackera de ganska billigt. Men vad tar en billackeringsfirma då?
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-24 10:42:55 följande:
    Vet inte, vi har inte kollat upp och fått några priser ännu. Har ni kollat det? Isåfall var och vad har ni fått för priser? Annamus: Jamen absolut, ek är betydligt mycket bättre än furu!! Tycker bara som sagt att det är lite trist att det finns en grej åt ggn som är mode, just nu eken. Helt otroligt när man kollar matgrupp nu. Man kan välja vilka modeller som helst av ek, men svart och vitt finns någon enstaka grupp här och var. Och andra träslag finns nog inte...jo, tror jag har sett en enda i valnöt - det är snyggt också!
    En kompis tipsade oss om en som de känner som kan göra det svart för 6000, å då blir det kanon!
  • maritmedm

Vet ni vad!!!! Det har varit en pedofil på tuböleskoan och försökt locka med sig barn!!

• maritmedm

Var en bekant som upplyste mig om det igår, polisen hade visst varit till skolan men tror inte de hunnit gripa ngn. Å på dagis hade de oxå fått veta det så de kan vara extra uppmärksamma.

• maritmedm
    Annamus skrev 2008-04-25 08:28:19 följande:
    Madigan: Jag hinner inte dit vi är mitt i flytten, men tänkte försöka hinna en sväng i Skelleftehamn i alla fall mellan lassen.IIIH! Idag får vi huset! Flyttar in! Ska sova där liksom! IIIH!
    Hihi, så kul!!
  • maritmedm

Har haft fullt upp i helgen, å e helt slut!!! Nu vill jag ha hlg igen och bara vila upp mig

Svar på tråden ***Skelleftetråden***