Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

Hally: NE jag har varit ledig, bara haft fullt upp. I fredgas hade en kompis ordnat tjejfest för å fira mitt giftemål så blev en hel del å huvet var en aningen för litet på lördagmorgonen Sen var vi bortbjudna i lördags och igår hade vi barnkalas så har inte hunnit vara ledig känns det som.

Skönt för er att ha fått bort lite där hemma.

• maritmedm

Svärfar gjöt ett betongbord i stugan för ett par år sen, det är sååå snyggt... men då står det ju ute på plattorna och inte på någon altan.

• maritmedm
    hally skrev 2008-04-28 10:44:11 följande:
    madigan: Ja vi har plaststolar just nu, bordet var paj så det slängdes men stolarna är bra å ha, såna positionsstolar.maritmedm: Ja det är säkert jättesnyggt, fast lite tungt att släpa upp ett betongbord upp på altanen kanske Det får bli färdigköpta möbler, vi är inte SÅ händiga
    Ja det är verkligen inget man släpar runt på... det är dessutom fastgjutet i marken
  • maritmedm
    madigan skrev 2008-04-30 10:50:55 följande:
    Nån här som har en åsikt om häng?Min son har häng vareviga dag och jag H.A.T.A.R de, de är så jäkla fult.Varför ska all skit från USA komma hit ?!?
    Ja fult är det verkligen... men är ju bra så länge det bara är på barnen. Finns inget fulare än vuxna karlar som går omkring med jättehäng.
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-30 11:27:42 följande:
    Asså må vara 12-åringar med häng men här på jobbet känns det ganska absurt när man sitter i fikarummet och får en rumpa i ansiktet när det kommer någon "sån där" och ska klämma sej in i soffan Här är 25-30-åringar med häng på brallorna och det är nästan så man väntar att chefen ska säga till. Ser oprofessionellt ut...för att inte tala om fjantigt på "vuxna" karlar
    Konstigt att chefen inte sagt nåt.... vart jobbar du?
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-30 12:34:24 följande:
    Heh...mmm, jag tror inte jag vill avslöja det De här grabbarna med häng har bara kundkontakt via telefon om alls och cheferna är snälla Nä, de har väl inte häng ner till knäna som vissa har, men man vet ju vad de har för färg på kallingarna varje dag!
    Ja jag kan ju säga som så att då jag träffade Petter hade han mer häng på brallorna än vad jag tyckte var oki, nu sitter de mkt bättre Försökte få han att inse att han aldrig kommer bli tagen seriöst om han inte ens kan dra upp byxorna.
    Nu ligger min pappa i Umeå och är förberedd för sin operation så nu rullar de nog snart in på operation.
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-30 12:49:57 följande:
    men jag gillar oddsen för svärfar idag. alvin är också opererad i umeå en valborgs under en sjuksköterske trejk, och det gick ju bra, tror attd et är ett gått omen att olle fick samma
    Ja det kommer säkert att gå bra, det tvivlar jag inte på. Skrämmande bara att de vågat vänta så pass länge. Han hade haft känningar två gånger på morgonen så de hade inte ens kunnat duscha honom innan op.
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-30 12:57:45 följande:
    jo jag hörde det :-/ absolut inte kul alls!
    Ne så nu får vi hoppas operationen går bra, så han får bli frisk igen
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-30 13:10:46 följande:
    presis, så han hinner bli farfar fler ggr han måste ju hinna träffa alla sina barnbarn.. hehe, fast det kan ju iof vara en  av anledningarna till att han är sjuk. har ju blivit lite barnbarn genom åren
    Jo tänk alla besvärliga barn, barnbarn och arbetskollegor som är och ska ha med han i allt och ha hjälp med allt.... vem skulle inte tackla av då???
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-30 13:20:25 följande:
    jo, presis.. tur att jag inte r något av åvantående vad ska alla göra idag då?
    Vet inte riktigt, vi har blivigt tillfrågade att komma lite hit och dit, så får se vad det blir. Slutar då jobba snart iaf.
    På fredag ska Petter på svensexa i efterhand... jiiiha Kommer bli så kul å få hem en dyngrak Petter hem.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***