Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

Mochride skrev 2008-05-02 23:14:15 följande:
    Skulle gå och fika med en kompis ikväll och så är det stängt överallt. Varför stänger de tidigt en fredagkväll?Bara Kåffein som hade öppet, men de hade inget fika, för det var barkväll.
    Därför man får gå på Ainas, de har iaf öppet till tio tror jag, å mkt fika har de
  • maritmedm
    turia skrev 2008-05-05 09:05:11 följande:
    jahapp vad ska man göra idag då?
    Du kan komma och kratta vår gård om du vill
  • maritmedm

Hally: Hmm, svårt det där... skulle nog se om jag kunde snåla på nåt annat... en bra hallmöbel är guld värt tycker jag.

• maritmedm
    hally skrev 2008-05-05 10:56:39 följande:
    Ja, det är skoskåp det handlar om. Någon sittmöbel rymms inte ute i själva hallen. Vill ha de där blanksvartlackade från mio, ska ha 2 st. De känns ju lite rejälare så eventuellt håller de ju bättre också. Hmm...får fundera på det där, vill ju ha det så snyggt som möjligt, nu har jag ju en bild i mitt huvud Är det kallt ute? Ser ut att va sol igen.
    Blåste för jävla mkt då jag for till jobbet imorse, var snor kallt!
  • maritmedm
    Mochride skrev 2008-05-05 22:12:46 följande:
    Jo, vi brukar gå dit. Men de stängde redan kl 18 den kvällen så det gick ju inte. Annars är det ju bra att de har öppet lite längre.
    Mochride skrev 2008-05-05 22:14:43 följande:
    Det har ju blåst jättemycket hela dagen, har inte varit så roligt att cykla idag. Regnade lite när jag for och jobbade imorse också.
    Va konstigt att tom de stängde tidigt...

Ja fy vilken blåst det var igår, skulle kratta lite på kvällen men gav upp direkt då alla löv bara blåste omkring
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-05-06 08:37:08 följande:
    grattis på namnsdagen Marit
    Tack
  • maritmedm
    hally skrev 2008-05-06 09:05:01 följande:
    Grattis Marit Jag fick skäll igårkväll...min sambo tyckte jag var ovanligt tyst och klev upp ur soffan för att se vad jag nu hittat på (precis som med småbarnen ) och mycket riktigt hade jag hittat på nåt, jag låg och rev tapet i hallen Men vi har ju redan tapeter och färg som ska dit och det kliar ju i fingrarna att få sätta igång! Fast...har ju en hel del tapetsering kvar i matrum/vardagsrum och min sambo tycker vi kan göra FÄRDIGT där först. Han är ju galen!
    Vilken konstig sambo du har Är ju mkt bättre påbörja lite av varje så det verkligen ser ut som en byggarbetsplats... eller???
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-05-06 09:41:32 följande:
    jag har försök få mitt hus att seut som en tvättinrettning/leksaks afär/grovkök/soptipp... jag är facktiskt ricktigt nöjd med resutatet, ingen kan undgå att se vad jag har försökt förmedla.. dock tycker ju inet min man häller om min inredningsstil  han vill har städat, pråpert och minimalistiskt
    Men fy fan... det vill då inte min man och det känns ju skönt
  • maritmedm
    hally skrev 2008-05-06 10:26:19 följande:
    Ja asså jag förstår mej inte på min sambo alls, han vill ha tapeter på alla väggar...eller iallafall målat. Sen vill han att vi ska köpa en gräsklippare för att jag ska slippa klippa för hand med saxen...så idiotiskt! Han är ju ändå allergisk mot gräs så han borde väl inte bry sej?! Så går han omkring och dammsuger och stoppar i tallrikar i diskmaskinen!! Jag vet inte hur jag ska få stopp på detta tokeri! Och igår!! Han stoppade in tvätt i tvättmaskinen och satt igång den! Luktade misstänkt lite tvättmedel så jag tror han glömde stoppa i sånt och det var ju tur det iallafall
    Låter som du har ett rent helvete hemma!!!! Skickar en styrkekram
  • maritmedm
    hally skrev 2008-05-06 10:46:56 följande:
    Tack, känns mycket bättre nu. Fast det varade inte länge ->Blev precis nervös - ska flyga själv med 2 barn varav den lille token inte flygit förr i sitt liv och dessutom har öronproblem. Kommer vi komma ombord och kommer övriga resenärer överleva?
    Oj vilka problem du ställs in för... vill inte byta. Kan ju bli spännande å flyga med ett öronbarn, äter han välling än? Isf kan du ju ge han flaskan vid start och landning... eller det går ju ge han annat i flaskan oxå.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***