• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-28 10:44:11 följande:
    madigan: Ja vi har plaststolar just nu, bordet var paj så det slängdes men stolarna är bra å ha, såna positionsstolar.maritmedm: Ja det är säkert jättesnyggt, fast lite tungt att släpa upp ett betongbord upp på altanen kanske Det får bli färdigköpta möbler, vi är inte SÅ händiga
    Ja det är verkligen inget man släpar runt på... det är dessutom fastgjutet i marken
  • Bummelumman
    hally skrev 2008-04-28 10:44:11 följande:
    madigan: Ja vi har plaststolar just nu, bordet var paj så det slängdes men stolarna är bra å ha, såna positionsstolar.maritmedm: Ja det är säkert jättesnyggt, fast lite tungt att släpa upp ett betongbord upp på altanen kanske Det får bli färdigköpta möbler, vi är inte SÅ händiga
    Jag har köpt mina från ett företag i sundsvall. Fri hemkörning hit är det också. Ett bord som kan bli upp till 320 cm och 6 stolar till det för 6000. Längtar så tills det kommer. Skulle ta någon vecka i leverans. Kanske ska tillägga att det var i trä...
    Jag är mamma till en prins så det borde göra mig till drottning!
  • hally
    Bummelumman skrev 2008-04-28 14:40:47 följande:
    Jag har köpt mina från ett företag i sundsvall. Fri hemkörning hit är det också. Ett bord som kan bli upp till 320 cm och 6 stolar till det för 6000. Längtar så tills det kommer. Skulle ta någon vecka i leverans. Kanske ska tillägga att det var i trä...
    Jaha, de som annonserar på Blocket? Har funderat på att handla av dem...

Är det någon som ska på GirlsNightOut på fredag?
  • Mochride

Är helt slut, började jobba kl. 6 imorse och det var lite stressigt hela förmiddagen. "Bara" 2.5 veckor kvar....

• Sarah81
    hally skrev 2008-04-28 14:56:03 följande:
    Jaha, de som annonserar på Blocket? Har funderat på att handla av dem... Är det någon som ska på GirlsNightOut på fredag?
    Jag och min syrra ska dit

Har fått ny symaskin idag så jag måste få visa upp vad den kan göra
    http://sarah81.bilddagboken.se/p/show.html?id=199773075&directlink=1
    A life lived in fear is a life half lived
  • maltazar

Hally: får det kosta så är ju Grythyttan's utemöbler riktigt snygga.. men då kostar de därefter också..
    De är i trä med stålstomme.

• Peda

Äh! V inte så blygsm! Är säker på att det är du som gjot klänningen och inte maksinen!
    Super snygg vart klänningen!!Är det till Malva eller Tuwa?

Sarah81 skrev 2008-04-28 22:07:06 följande:
    Jag och min syrra ska dit Har fått ny symaskin idag så jag måste få visa upp vad den kan göra sarah81.bilddagboken.se/p/show.html...
  • madigan

Nä nu ska jag äta nåt, sen kila på stan en sväng och köpa snus till guben och avsluta med ett besök hos min bm

• hally

Sarah81: Snygg klänning! Såna kan man få mycket för på Tradera

Åh va nervös jag är, ska iväg och kolla Elias öron nu...

Svar på tråden ***Skelleftetråden***