• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • madigan
    hally skrev 2008-04-29 10:36:36 följande:
    Sarah81: Snygg klänning! Såna kan man få mycket för på Tradera Åh va nervös jag är, ska iväg och kolla Elias öron nu...
    Lycka till Hally!!

Vet hur de känns.
  • madigan
    Felicia6 skrev 2008-04-27 19:54:45 följande:
    Det är gott Jag har lite före o efterbilder i mitt galleri om nån är intresserad Idag har det varit full rulle.. Varit på leos lekland i luleå o busat på
    Där har vi varit åxå förra sommaren, i Luleå.
    Ett superbra ställe för barn..fast mina 3 blev ganska snabbt less.
    Jag och min gube lekte åxå där , åkte alla rutchbanor och hoppade i hoppborgarna.
  • Felicia6
    madigan skrev 2008-04-29 10:44:48 följande:
    Där har vi varit åxå förra sommaren, i Luleå.Ett superbra ställe för barn..fast mina 3 blev ganska snabbt less.Jag och min gube lekte åxå där , åkte alla rutchbanor och hoppade i hoppborgarna.
    Haha, ja det kommer jag oxå göra, bara jag får bort lite fett från kroppen och får lite mer ork
    Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -19.5kg
  • Bummelumman

Hally: Japp det är de. Kan meddela när de kommit kan du få se dem om du vill. Om du inte redan hittat något då förstås.

Jag är mamma till en prins så det borde göra mig till drottning!
  • madigan
    Felicia6 skrev 2008-04-29 11:15:25 följande:
    Haha, ja det kommer jag oxå göra, bara jag får bort lite fett från kroppen och får lite mer ork
  • madigan

Nu har jag varit till bm och allt var bra. Hon trodde att den hade lagt sig till rätta, men var inte riktigt säker. Har fått 2 nya tider och sen skulle jag få 1 tid till innan jag ska föda.

• hally

Bummelumman: Kollade men de har inte så mycket utmöbler kvar nu...hittade en matgrupp som skulle passa oss bra, men jag är lite tveksam om materialet under färgen bara Verkar väldigt trevliga iallafall!

Aldrig är jag då nöjd. Elias öron var bra...tror vi. Först kollade sköterskan och fick inga kurvor vilket sist tydde på en massa vätska i hans öron. Så hämtade hon en annan läkare än den vi hade sist och denna läkare blåste och såg att trumhinnan rörde på sej så det var ingen fara. Det var bra med öronen sa hon. Blir ändå lite misstänksam...klart jag är glad om det verkligen är bra, men olika läkare kan ju bedömma olika och ha olika åsikter. Känns som att vi borde få ett till utlåtande. Men det är då absolut inget märkbart fel på hans språkutveckling just nu och det tyder ju på att han hör iallafall.
    Hur ska jag göra?

• kobra

jaha då damp det ner ett krav om betalning på trängselskatt...
    det kan ju bli spännande att bevisa att man inte vart till stockholm med en gammal skruttig volvo..

• hally

kobra: Grattis!
    Jag tror visst det var ni, ert nya fredagsnöje - åka omkring i Sthlm i en skruttig volvo! Trängselskatt för att ni har så många barn i bilen

• trooce

Nu är det färdigt! :) Nu flyttar vi till ERSMARK :)

Svar på tråden ***Skelleftetråden***