• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • kobra

ja det måste ju bara vara så, eller så har sambon ett dubbelliv

• hally

trooce: Grattis! Det kommer bli bra, där är så trevligt Blir det hus eller lgh?

kobra: Japp, bara du erkänner! Har hört rätt många som får såna felaktiga krav...verkar ju inte fungera nåt vidare bra det där systemet.

• trooce
    hally skrev 2008-04-29 16:19:40 följande:
    trooce: Grattis! Det kommer bli bra, där är så trevligt Blir det hus eller lgh?kobra: Japp, bara du erkänner! Har hört rätt många som får såna felaktiga krav...verkar ju inte fungera nåt vidare bra det där systemet.
    lägenhet hos egendom, det verkade inte vara så stor efterfrågan på dom lghna
  • madigan
    hally skrev 2008-04-29 15:15:31 följande:
    Bummelumman: Kollade men de har inte så mycket utmöbler kvar nu...hittade en matgrupp som skulle passa oss bra, men jag är lite tveksam om materialet under färgen bara Verkar väldigt trevliga iallafall!Aldrig är jag då nöjd. Elias öron var bra...tror vi. Först kollade sköterskan och fick inga kurvor vilket sist tydde på en massa vätska i hans öron. Så hämtade hon en annan läkare än den vi hade sist och denna läkare blåste och såg att trumhinnan rörde på sej så det var ingen fara. Det var bra med öronen sa hon. Blir ändå lite misstänksam...klart jag är glad om det verkligen är bra, men olika läkare kan ju bedömma olika och ha olika åsikter. Känns som att vi borde få ett till utlåtande. Men det är då absolut inget märkbart fel på hans språkutveckling just nu och det tyder ju på att han hör iallafall.Hur ska jag göra?
    Men så där har det varit för oss åxå. Vi har träffat flera läkare och alla har dom sagt olika.En del har sagt att hon har tappat rören och nästa
    läkare säger att dom sitter kvar. Då blir man ganska arg....
  • hally
    trooce skrev 2008-04-29 18:49:20 följande:
    lägenhet hos egendom, det verkade inte vara så stor efterfrågan på dom lghna
    De är bra, har testat!
    Lycka till!

madigan: Men det måste de väl kunna fastställa ändå?! Om rören är kvar eller inte menar jag. Hur går det för er, visst hade ni lyckats få en tid till dottern?

Någon som vet var man hittar billigaste flygbiljetterna (inom Sverige) ?
  • madigan
    hally skrev 2008-04-30 09:06:41 följande:
    De är bra, har testat! Lycka till!madigan: Men det måste de väl kunna fastställa ändå?! Om rören är kvar eller inte menar jag. Hur går det för er, visst hade ni lyckats få en tid till dottern?Någon som vet var man hittar billigaste flygbiljetterna (inom Sverige) ?
    Jo vi har fått en tid 27 maj, men jag har pratat med våran distrikta som skulle ringa till öron och kolla om dom hade nåt återbud som var tidigare.
    Jag vill inte ligga och föda när hon ska opereras. Jag vill vara i närheten.
  • Felicia6

Hally, kolla på sas hemsida bara på datumen det handlar om och så kollar du framåt och bakåt några dagar så är det skillnad på biljettpris

Jag åkte till gbg och tillbaka för 1800kr totalt

Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -19.5kg
  • hally
    Felicia6 skrev 2008-04-30 10:24:11 följande:
    Hally, kolla på sas hemsida bara på datumen det handlar om och så kollar du framåt och bakåt några dagar så är det skillnad på biljettpris Jag åkte till gbg och tillbaka för 1800kr totalt
    Jaha, ja då är jag nog bara ute för sent då, får dubbla priset *suck*
    Vill ju passa på innan Elias fyller 2, men frågan är om det lönar sej när biljetterna är så dyra ändå.
  • kobra

vi flyger snart iväg till stockholm, jippi..tro jag längtar eller

• madigan

Nån här som har en åsikt om häng?

Min son har häng vareviga dag och jag H.A.T.A.R de, de är så jäkla fult.
    Varför ska all skit från USA komma hit ?!?

Svar på tråden ***Skelleftetråden***