• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • varfördåför

ja har bakat bullar idag också.. på jobbet.. fast bakeoff bullarna är ricktigt goda

När får vi en Gloria?
  • maritmedm

Har haft fullt upp i helgen, å e helt slut!!! Nu vill jag ha hlg igen och bara vila upp mig

• hally

Vi har ett STORT hus
    Nä...det är inte så stort, men nu har vi slipat klart och städat bort massor med damm och grejs och tatt väck plasten och byggpappen så nu har vi 2 stora tomma rum!
    Barnen har haft en kalas-helg, de har så mycket lek-yta och vi slipper trängas
    Och så är det kort-vecka i veckan, snart 4 dagar till ledigt så dår ska det väl hända en hel del till i huset.

Bullar har jag inte bakat men tårtor, usch va vi har ätit tårta i helgen *ryser*
    Hade kalas i omgångar eftersom både jag och sambon fyllt år och det förväntades en bjudning

Vi funderar på att åka till Luleå och Leos i veckan, eller så blir det IKEA. Förmodligen inget av det...fast det skulle behövas!

maritmedm: Har du jobbat i helgen eller vad har du gjort?

• madigan

idag ska jag och lillan fara på jobbet och hälsa på. Ska tvätta nåra maskiner åxå innan. Vi har tvätt upp till taket snart

• maritmedm

Hally: NE jag har varit ledig, bara haft fullt upp. I fredgas hade en kompis ordnat tjejfest för å fira mitt giftemål så blev en hel del å huvet var en aningen för litet på lördagmorgonen Sen var vi bortbjudna i lördags och igår hade vi barnkalas så har inte hunnit vara ledig känns det som.

Skönt för er att ha fått bort lite där hemma.

• hally

Snyggt madigan!

maritmedm: Aha, jo det blir ofta fullt upp på helgerna fastän man inte planerat nåt speciellt, jobbigt med måndagar

Är det någon som har en fin utemöbelgrupp som ni är helnöjda med? Vi letar på men vet inte riktigt vad vi ska köpa, någon som har ett super-tips? Jag ville gärna ha snygga trämöbler, men min sambo vill gärna ha nåt slags korg eller bambu eller nåt i stolarna...hrm jag vet inte riktigt vad han menar (själv vill jag inte ha nåt knirkeliknak ) ... Tips mottages gärna

• madigan

vi har skitmöbler på våran ballkong:Plast..ska fixa annat sen.

• maritmedm

Svärfar gjöt ett betongbord i stugan för ett par år sen, det är sååå snyggt... men då står det ju ute på plattorna och inte på någon altan.

• hally

madigan: Ja vi har plaststolar just nu, bordet var paj så det slängdes men stolarna är bra å ha, såna positionsstolar.

maritmedm: Ja det är säkert jättesnyggt, fast lite tungt att släpa upp ett betongbord upp på altanen kanske
    Det får bli färdigköpta möbler, vi är inte SÅ händiga

Svar på tråden ***Skelleftetråden***