• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Felicia6
    hally skrev 2008-05-13 20:27:26 följande:
    Jaha har du privata visningar också? Jamen kanske jag kan göra det då. Jobbar ju men jag kan se om jag kan komma någon lunch eller så?
    jamen det kan du absolut göra om du vill

Har precis börjat med visningarna, men vi ska nog lyckas bra med en privat oxå hihi
    Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -21.7kg
  • Mochride

Visst har det varit konstigt väder idag? Både hagel och snö och det är mitten av maj. Det ska ju vara nästan sommar nu ju.
    Nej, nu ska jag försöka sova, ska upp kl 4.45 imorgon igen. Börjar nedräkningen för helgen nu.

• lilun

felicia6: Jag skulle gärna komma så om marcus är ledig så tittar jag gärna förbi. Jag har ju inte så långt att gå....

• Felicia6
    lilun skrev 2008-05-13 21:47:20 följande:
    felicia6: Jag skulle gärna komma så om marcus är ledig så tittar jag gärna förbi. Jag har ju inte så långt att gå....
    Haha, nä det går ju på en minut eller så att gå hit *asg*
    Hur går det då? Trivs ni?
    Mochride skrev 2008-05-13 21:28:24 följande:
    Visst har det varit konstigt väder idag? Både hagel och snö och det är mitten av maj. Det ska ju vara nästan sommar nu ju. Nej, nu ska jag försöka sova, ska upp kl 4.45 imorgon igen. Börjar nedräkningen för helgen nu.
    Helt galet detta med vädret öht nuförtiden
  • lilun

felicia6: joo vi trivs bra, tar lite lång tid att komma iordning specillt då vi renoverar samtidigt

• Felicia6
    lilun skrev 2008-05-13 22:01:54 följande:
    felicia6: joo vi trivs bra, tar lite lång tid att komma iordning specillt då vi renoverar samtidigt
    Vad är det ni renoverar mest? Läste i din blogg precis om nån sanering? Vad har då hänt?
  • maritmedm
    Mochride skrev 2008-05-13 21:28:24 följande:
    Visst har det varit konstigt väder idag? Både hagel och snö och det är mitten av maj. Det ska ju vara nästan sommar nu ju. Nej, nu ska jag försöka sova, ska upp kl 4.45 imorgon igen. Börjar nedräkningen för helgen nu.
    Å sen igårkväll blev det strålande sol och jättevarmt!!!!
  • lilun

felicia6: vi fick visst med lite ohyra på köpet av lgh, har misstänkt det sendan vi flyttade in men dom kan ju unte sanera nåt jag inte sett men nu i helgen så såg jag inte bara ett kryp utan flera, så på söndagen så "flyttade" jag och alexander till min mamma och pappa i piteå, men vi kommer hem imorgon så då blir det att ställa allting till rätta.

• madigan
    maltazar skrev 2008-05-13 17:03:58 följande:
    vilket menar du då?vet att det finns 2 iaf..
    de ska vara nåt med färger och en tärning....
Svar på tråden ***Skelleftetråden***