• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • hally
    kobra skrev 2008-05-14 15:45:01 följande:
    veem är hotad och förföljd
    Ser bara att det kommer fler och fler trådar om att bilder tjuvas och läggs på p-sajter och FL-moderaterna spionerar på medlemmarna och folk blir förföljda och deras liv kartläggs och allt vad där är.
    Typ som internet alltid har varit
  • hally

Jag försöker fixa mej ett jobb så att jag kan få vara lite ledig i sommar Och så är jag hungrig. Och har långtråkigt.
    Vad gör ni?

• kobra

men usch då, ja vissa har väl så tråkigt att de måste kartlägga okända männsiskors liv..tragiskt

• Kixi

Annamus har ju flyttat ganska nyligen så jag kan gissa att hon har en hel del att pyssla med där hemma....hon har redan hunnit fixa till det fint på många sätt redan även om de precis flyttat.

• Kixi

Madigan: tror även jag mest på öronen men även en kommande bebis kan påverka en hel del och då är hon ju naturligt sett gladare när hon får vara med er men kan bli ledsnare när hon är borta från er. Barn kan lätt få lite svårare för separationer om det är en bebis på gång i familjen. Men som sagt, öronen spelar nog mest roll. Jag förstår att det skär i föräldrahjärtat när man får höra att barnet mår så på förskolan. Håller tummarna att det blir bättre när operationen är över. Det kan kanske vara oro inför operationen också?

• madigan
    Kixi skrev 2008-05-14 19:39:51 följande:
    Madigan: tror även jag mest på öronen men även en kommande bebis kan påverka en hel del och då är hon ju naturligt sett gladare när hon får vara med er men kan bli ledsnare när hon är borta från er. Barn kan lätt få lite svårare för separationer om det är en bebis på gång i familjen. Men som sagt, öronen spelar nog mest roll. Jag förstår att det skär i föräldrahjärtat när man får höra att barnet mår så på förskolan. Håller tummarna att det blir bättre när operationen är över. Det kan kanske vara oro inför operationen också?
    Ja de är bara att vänta och se om det blir bättre.
  • maritmedm
    hally skrev 2008-05-14 15:26:20 följande:
    Hallå, är det nån kvar här? Nu verkar var och varannan användare avregistrera sej pga att de känner sej förföljda och hotade och jag vet inte allt vad
    Förlåt, jag ska sluta stalka folk
  • madigan

oj nu har snart v 37 gjort sitt, går snart in i v 38 .....ojoj

Svar på tråden ***Skelleftetråden***