maltazar skrev 2008-03-16 22:49:46 följande:
bcsvensk: du menar att hon kom hem och en unge var borta? eller?och din fråga..nu när man har barn så skulle man nog lida så länge det bara går. byta organ och knarka.. hade jag inte haft barn däremot så hade det nog varit lättare att bara låta allt komma.Planera kan man väl inte göra så mycket, mer än kanske dagar i förväg.. Så det är väl icke-planeringen då. Men det beror väl på.Jag skulle nog vilja fortsätta livet i samma stil så gott det går ändå. Och det gäller då barn eller inte. Men med barn blir det väl kanske lite lugnare, så kroppen orkar längre.
Nej nej...Mamma kisse blev sur då hon såg ena ungen,så det är mamman som dragit all världens väg..Vi hoppas på dom där solskens historierna du vet...
"efter 2 år kom skrållis hem"...Osv...
Jag känner mej inte rädd att dö,men jag känner en enorm rädsla att "lämna" mina två äldre kidz...har alltid gjort det,oavsett sjukdom eller inte...
men just nu käkar jag en ny medicament så får man se vad tiden lider...
Det känns mer som bara ett "töcken",eftersom dom bara "misstänker" fel...
De dom misstänker är en lever sjukdom,jag har efter en Op för många år sedan (14år) fått förstörd lever & bukspottkörtel..Och ja,nu stiger värden som aldrig förr..Känns som jag bor på sjukan...
Jag fick magproblem då min lilla var 2 månader, och ev.är det inte Crohns som dom tror utan detta...Ska till läkarn i veckan,får väl se vad som sägs då...Jag känner mej faktisgt lugn,men ändå känns det som att jag har så otroligt mycke funderingar kring livet...Och så känns det som så att om jag har klarat mej i 14 år med behandlingar då jag legat inne i perioder på lassa,så borde jag klara mej flera år till...