Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-05-09 20:49:17 följande:
    Ah, kikade också på den
    Jag har ju 30% på en hel beställning hos Ellos, men rabatten dras inte på Pumadressen, Nån som vet varför? Jag förstår inte...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-09 21:28:23 följande:
    Å jag vill ha flera stycken ju.. men 225.. för en kortärmad känns mycket
    Mmm tycker jag oxå när dom kladdar som dom gör.. men bara eeeeeeeen liten kanske... Om den där gröna kommer som du länkade till innan
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-05-09 21:20:49 följande:
    Nä tjejer!Nu ska jag kolla och kolla på en gammal klassiker på TV. Indiana Jones Kikar kanske in lite senare.Shoppa väl!
    När det finns Sleaples in Seattle?!?!  *Tjollas favvis*
  • Tjollabolla

Godmorgon i tråden! Milo vaknade redan halv sju... Hoppas han känner för en förmiddagslur snart så mamma får lugn o ro

Har en sån söööt bild på Milo i kossabodyn men jag hittar ju inte kamerasladden... *morr*

• Tjollabolla

Tildamamman: jag har köpt på H&M åt Milo i 86, alltså ej på babyavdelningen. Jöttefina för 79 kr och ett par jeansknickers för 98.

Ängeln: vad tog du för storlek i sommarsuitesen på ellos? Jag satt med 86 men vågade inte...

• Tjollabolla

Godmorgon! Stråålande väder, underbart! Idag blir det massa fix i huset...

Ängeln: det behöver du nog inte oroa dig för, det ska ju regna nästa vecka säger dom nu
    Sitter och beställer på Ellos, linnen till mig och 3 sommarsuits till Milo. Hittade 4 shorts i frotté för 79 kronor som jag försöker lägga till i besätllningen, men gud så komplicerat det var då... Så jag fick ringa. Telefonkö... *hatar*

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-11 09:30:50 följande:
    Godmorgon.Ah, då blir det ju genast mycket lättare att jobba Vilka sommarsuits beställde du? Jag tog dom i 2 pack, dom blåa. Funderade på Puma suiten men snålade ur Köpte också 4 pack frotte shorts, himlans bra pris ju
    Jag tog den grönrandiga oxå, och dom blåa. Tyckte oxå puman var för dyr, nästan 300 spänn... Men den såg fin ut!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-11 10:33:13 följande:
    Rackarns, den grön randiga glömde jag, men man kan väl lägga till på sin order efteråt va?M, 300 kr är på tok för dyrt. Så jobbigt att behöva vara rädd om alla kläder.
    Ja det kan man! Men för mig funkade det inte på hemsidan så jag ringde. Ja 300 spänn för en sommarsuit ger jag bara inte, man har ju den max 3 månader... DOm andra blev det lagom pris med 30% rabatt 111 eller nåt för dom 2 blåa och 69 för den grönrandiga. Lagom Som han kladdar och grejar och klättrar utomhus nu så känns det som lagom pris.
  • Tjollabolla
    Gnillib skrev 2008-05-11 17:01:21 följande:
    Måste bara fråga er som har koll... Är det någon som vet var man kan få tag i en sjömansdräkt för småkillar i 10-månadersåkdern? Vi ska på bröllop (min kusin gifter sig, inte jag ) i juli och Linus skulle vara jättefin i en sån! Förlåt att jag bara dyker upp så sällan men jag har liksom inte råd att shoppa så mkt som jag skulle vilja...
    Jag har sett sommarsuits som har sjömanskrage på H&M, men du kanske letar ngt finare? Billigt iaf

Godkväll i tråden! Idag har huset börjat arta sig! Bara en fondvägg med tapet som ska upp i vardagsrummet, dom gröna tapeterna med stars i Milos rum och parkett golvet som ska slipas. Vi har målat Milos rum igår och idag, det är såååå fint! Riktigt turkosblått, som att gå in i en pool Helt underbar färg
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-05-11 20:21:29 följande:
    Halloj,Ska han ha två rum eler blir det både turkost och gröna stars i hans rum?
    Nej nej han får nöja sig med ett rum Vi har målat väggarna turkost och sen ska vi sätta upp tapetborder på den ena väggen med turkost mellanrum...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9