• jule

Bugaboo tråden nr 13

VeroniQa- ser att nåra redan svarat men jag tänkte svara dig oxå

1.Kan man byta ut "Frog" klädsel mot "Cameleon"??

ja, iaf sittdelsbas och top, utan problem. Har precis investerat i en bas för cam till min frog och jag upplevde faktixt inte att den blev pösig trots att den är större... å jag e lite av en perfektionist... kan iofs tipsa om att byta till camens sufflettfästen om du ska ha en camsufflett på en frog för den blir lite pösig annars.

2.Är sitt och liggdelen samma chassi på "Frog" bara att man byter ut tyget när man ska byta från liggdel till sitt??

jepps helt riktigt

3.Någon som har bilder på en "Frog" i sitt galleri??

Har bild på min frog m sand top å svart liggdel (dock är d frogens egna liggdel ej camens...) inom ett par dar lägger jag ut min ny stajlade bugga m sandbas/denim top oxå så håll utkik

• jule

ARGGH! kan inte lägga upp bilder i mitt galleri ngn som vet varför? d funkar inte, MORR

• jule

ARGGH! kan inte lägga upp bilder i mitt galleri ngn som vet varför? d funkar inte, MORR

• jule

haha i all ilska lyckades jag klicka iväg mitt inlägg innan jag skrivit klart e ju arg för att jag skulle lägga ut bild på min omstajlade bugga i sand/denim nu när jag bytt till sittdel...
    ja, ja om ngn vet vad felet e får ni gärna hjälpa mig

• jule

hm, kanske men d har ju alltid funkat förut... el har d ändrat "måtten" på sista...?

• jule

ok e ju ett pucko på d här m bilder men som sagt innan har d aldrig varit nåra problem men ska kolla upp lite mer noggrant ang. bildens format, tack för hjälpen

• jule

Bäbbemagen - verkar inte funka iaf trots att jag gör bilderna mindre får testa imorgon igen... tycker FL har krånglat m en d ena en d andra sen d gjorde en massa uppdateringar för några måndaer sen... men tack iaf för din hjälp. detta va lite OT men jag hoppas att d va ok iaf

• jule

nu kan jag lägga upp bilder igen i mitt galleri, äntligen

så om ngn vänlig själ vill lägga in min omstajlade bugga m sandbas/denimtop i bildtråden vore d jättesnällt

TACK thj för min fina klädsel nu e allt bytt nu väntar jag bara på bågen oxå

har ju bytt nu till sittdel å lilleman tycker mkt om detta så mkt att han helst inte sover alls i vagnen längre

• jule

Stargirl - jepps visst e d en hybrid du har rätt på alla punkter utom ramen som e en frog

köpte en beggad frog men d behövdes lite förnyelse så nu e d en hybrid jag gillar den skarpt min pärla... bästa e att jag kan ha svart bas gillar d bättre än grå...

• jule

ngn som vill lägga upp min bugga i bildtråden? är inte PLUSmedlem annars hade jag gjort d själv

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13