Bugaboo tråden nr 13
*puffar* för min fråga tidigare
ngn vänlig själ som vill lägga in min omstajlade bugga m sandbas/denim i bildtråden? har inte PLUS nämligen...
*puffar* för min fråga tidigare
ngn vänlig själ som vill lägga in min omstajlade bugga m sandbas/denim i bildtråden? har inte PLUS nämligen...
mamma2003- haha
d e lugnt
tack så mkt för hjälpen
!
Phili a - min son e 4 mån och jag bytte till sittdelen precis å han verkar inte ta skada... som några av tjejerna härinne sa till mig när jag undra så märker du om han inte trivs...
saferide - jag har en frog m camklädsel, bild finns i mitt galleri...
mamma 2003- hahaha
du e för rolig du, körde lite samma grej gällande min denim top som jag hade världens ångest för hur jag skulle "presentera" för maken. hursom jag bytte helt sonika utan att säga ngt å när han passerade vagnen för 100 gången i hallen säger han lite förvirrat/förvånat "när skaffade du den...?"
passande va att han precis beställt en massa frölundamatcher på comhem så jag sa helt enkelt att vissa vill se hockey varje månad på tv andra köper grejer till buggan
, då sa han inte så mkt mer
. hockeyn för honom e helig likaså buggan för mig
. nu har jag en åkpåse i offwhite som ligger å lurar i garderoben, får se när jag ska plocka fram den
mamma 2003- ja låter helt klart så
eftersom vi bor i lgh har jag ju fått sälja av allt eftersom jag bytt vagn så nu har jag bara buggan å zappen kvar...
saferide - ja vilken återföräljare av bugaboo somhelst men jag köpte mina på kidzshop...fantastiska e dem där
Bellahhh - ja en bee e inte fel men just nu måste jag nog stilla köptarmen en aning
men i framtiden kanske
Bellahhh -
ja d har jag inte missat
är du nöjd med din gecko då?
ja d tycker jag, har du bestämt vilken färg du vill ha på åkpåsen då?
Bellahhh - skulle nog satsat på khaki d e snyggt svart kan ju bli lite tr¨kit osm du säger men samtidigt funkar svart i alla lägen