kristinaa75 skrev 2008-05-30 10:25:06 följande:
Babytrader skriver att "testet" är bugaboos krav så det verkar faktiskt komma från dom. Jag vet att det står i bruksanvisningen att man inte ska dra vagnen i trappor o likn, men nerför barnvagnsramper trodde jag faktiskt det skulle gå att ta vagnen utan problem..Verkar vara lite en öm tå härinne att klaga på Bugaboo.. Jag är verkligen supernöjd eg med vagnen men såklart riktigt arg över att den inte är helt fungerande, och att den inte är det tycker jag verkligen är dåligt av Bugaboo och ingen annan, det är ju dom som har konstruerat ett icke fungerande chassi!
Äh klart man ska klaga på Bugaboo. Det är ju dem som gör "dåliga" chassin. Inte butikerna i Sverige eller Babytrader. Och barnvagnsramper måste de ju klara av. Man kan ju inte göra barnvagnar där det är massor av restiktioner vad man får och inte får göra. Normala saker som att dra den i ramper, åka rulltrappa osv ska den ju klara av. Annars kan man ju lika gärna sitta hemma och vad är då vitsen med en vagn.
Jag kan inte riktigt förstå varför Bugaboo fortstätter pumpa ut chassin som är fel. Går det inte att åtgärda problemet får de väl återgå till det gamla vredet då eftersom detta uppenbarligen inte funkar. De förlorar ju så mycket av att de får dåligt rykte.