Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Bilden ovan, Placera den genomskinliga delen längst bak på softellet.

Dra den sedan framåt och sätt i de svarta pinnarna i "plupparna" i ramen.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Dra ner det svarta mot fötterna och fäst gummibandet under ramen. Om man vill så kan man spänna det svara över ramen men oftast behövs inte det.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Här ser ni hur det ser ut med gummibandet under ramen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Hannnas skrev 2008-04-12 16:16:22 följande:
    jo mjukare men undrans om det behövs? än har han ju så mkt ytterkläder men ja... snygga som sjuttan är de iaf hahaaaa är det sant? pinsamt o jag fattar inte hur någon kan lägga så mkt pengar för den med tanke på kvallan, allt som saknades och ja, man kan ju inte byta färger (väl?) när man kan få buggan för dryga 1000 mer bara...
    Vad kostar den? *nyfiken*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-12 14:25:00 följande:
    STARGIRLTack så mycket nu ska jag träna men en sak dess pinnar, sitter de i? alltså har bara försökt 2 gånger har inte sett pinnarna????Hjälp
    JA pinnarna sitter i.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Hannnas skrev 2008-04-12 16:22:33 följande:
    Båda är ursnygga mest en smaksak vad man gillar där tror jag iaf själv hade jag valt grå/offwhite av de två kombosen.
    Oj....dyrt...Är det inkl liggdel och sittdel? JAg undrar oxå vem som köper den. Men det finns ju köpare till allt skit. Emmaljungas camo mönster. Jag trodde inte att sånt var säljbart. Men man ser sånna lite då och då.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Angelinah skrev 2008-04-12 16:31:05 följande:
    Chassi nr 2 som e felaktigt upptäckte jag just...   *sucka*Finns det nån som har ett helt chassi, 08:ans då menar jag?
    Jep vi, den har varit tiptop sedan köpet i januari.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Hannnas skrev 2008-04-12 16:32:14 följande:
    frågade tyvärr inte på mässan då det var så mkt folk där utan denna siffra har jag snappat upp tidigare och som jag förstått ingår både ligg o sitt då.Såg EL camomönster idag Som du säger finns det köpare till allt, men man undrar ju verkligen om den har så stor marknad... finns ju billigare "kopior" och liknande vagnar... sen kan man ju undra vad den får för andrahandsvärde, men det lär väl visa sig.
    Typ City elite går ju knappt att sälja ens när de reas ut. Men det finns nog köpare till allt. Men jag har svårare att tro att ngn frisk människa köper en kopia för 6000 när man kan få orginalet för 8700 men det är Babyproffsens egen produkt så de kommer säkert köra kampanjer etc.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Soo Juicy: Men jag tror att om man frågar en återförsäljare så är det ju inga 50% chassin som kommer tillbaka. Sen verkar problemet vara värst på chassin från Babytrader. Eller? Mitt chassi är ok även min väninnas som köpte sin i feb -08 Har verkligen dragit i den dessutom.

*~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13