Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

Myris83 skrev 2008-05-28 11:06:10 följande:
    Får jag bara fråga, ni som beställt från eurotrader, hur meddelar dom att den kommer och får man hämta den på posten eller hur funkar det?
    de mailar ett kolinummer när den e skickad sen är det olika om du får den hemkörd el inte :)
  • Emmsan

grrr fick mail av babytrader nu den kommer i början av nästa vecka!!!!!!!!!!!!! :( skitskallar

• Emmsan

nä det verkade det inte som :( men idag skulle den iväg iallafall

• Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-05-28 12:45:58 följande:
    Skickar dom den idag så borde du ju få den på fredag.Jag mailade ju också Babytrader samma dag som dom skulle skicka den, och hon svarade då att leveransen till Sverige tar ungefär 1 vecka, men det stämde ju inte riktigt, fick ju vagnen efter 1 ½ dag.
    jag hooppas du har rääätt håller tummarna att jag får ett kollinummer idag då :)
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-05-28 12:51:57 följande:
    Jag håller tummarna sten hårt När dom väl skickat den så gick det ju super fort.Min vagn skickade dom kl 17 på onsdagen och jag fick vagnen på torsdag f.m.
    näää du skojar???inte äns ett dygn menar du då????
  • Emmsan
    loveliva skrev 2008-05-28 12:59:24 följande:
    Jag håller också tummarna hårt
    åhh tack annars kommer jag att tjura heeela helgen... ;)
  • Emmsan

usch är lite orolig vi har fel på vårat vatten här i karlskrona o jag har gett Melker ersättning heeela natten o morgonen utan att koka vattnet hjälp :(

• Emmsan
    mamma2003 skrev 2008-05-28 13:30:11 följande:
    Det är säkert ingen fara! Det är längre tids användning som brukar vara skadligt.
    hm men nu är det tydligen kris manb får inte äns bada barnen i vattnet :(
  • Emmsan
    Infinite Joy skrev 2008-05-28 17:08:13 följande:
    Emmsan: jag fick samma mejl... att det var skickat och kommer i början av nästa vecka. Hoppas de kommer senast på fredag ändå...
    jaa det håller vi verkligen tummarna för.. men du har inte heller fått ngt kollinumer då?
    Mstery skrev 2008-05-28 17:10:35 följande:
    tänkte beställa från babytrader idag MEN det står att vagnen inte finns i lager.. hur lång tid kommer det ta då ungefär? har mailat dom men jag vill ha ett svar NU!
    den bruna basen kommer i mitten av juni tror jag hon sa ..jag skulle oxå haft den men jag ville inte vänta hehe
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13