Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

hej hej experter :) vad är ett normal pris för en begagnad cam? e ny på detta o vill ju inte bet ett överpris? ägde en frog som åkte ut lika kvickt som den kom in men nu har jag blivit övertalad att camen ska va bättre så skam den som ger sej jag MÅSTE ju bara prova en ggn till o se om den e så uuunderbar alla säger

• Emmsan
    Amanda skrev 2008-05-12 13:56:45 följande:
    Hihi Välkommen hit! Kan tyvärr inte svara på ett normalpris på begagnad Cam men jag kan säga att hittills är jag jätte nöjd med min Cam och saknar inte min UJ så jätte mycket, bara lite grann
    hahah vi träffas ju överallt vi ;) jag måste ju va tokig men varför ha två singel uj när man kan ha en uj o en bugga ;) jaja e man barnvagns skadad så är man
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-12 14:07:35 följande:
    jaha du du har hittat till denna tråden oxå
    heeeej kompis
    medea08 skrev 2008-05-12 14:09:17 följande:
    Har precis köpt en Frog som jag älskar hämningslöst, så jag måste ju fråga varför din åkte ut?
    min åkte nog ut för att när jag köpte den va min stora kille nästan 3 o han slog huvudet i sufletten.. samt så ingick det lösgrus körning under vår första provtur så summan blev tungt o långt barn i lösgrus inge bra när man e van vid urban jungle  men nu har jag fått höra att camen e längre i sittdelen så skam den som ger sej ;)
  • Emmsan

o så tycker jag att min gigantiska emmaljunga city cross tar plats i huset då den endast är tänt att användas ett tag då jag inte kunde vända ujn mot mej ;) så en uj o en cam lutar det åt nu så jag har lite att göra på blocket kan jag tro ;)

• Emmsan

hehe nu ska jag bara övertala sambon då ju

• Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-12 14:37:02 följande:
    min Gecko-kartong råka bara stå i hallen en dag! Fast då va jag ju tvungen att få iväg min UJ nr:2 ganska OMG....ont om platts
    hhahaah min sambo är just nu o hämtar den nya ujn till storebror han kommer att bli skiiitglad att den ska ut innan den äns kommit hem börjar bli rädd för mitt eget barnvagns begär asg
  • Emmsan
    Kajsan skrev 2008-05-12 16:08:45 följande:
    Marknaden är skitdålig för beg buggor nu.jag hade min fina -06;a cameleon ute i tre veckor och fick sälja den för 5200 tillsist.
    åhhh va braaaaaaa ursäkta min skade glädje men för mej som ska köpa är det ju toppen ;) men synd för dej .. varför sålde du den???
  • Emmsan

gaaaaaah mannen e svårövertalad om att sälja ena ujn o köpa en bugga hehe men han gick med på att provköra i affären. han hatade oxå frogen tyvärr :( vet ni föressten vem det var som hade en bild på sin bugga med ett STORT/äldre barn i??? vet att jag sett ngn

• Emmsan

yeeeees lyckades övertala sambon att han ska fälja med o provköra cemen i helgen.. men han frågar heeeela tiden varför  han skulle gilla den om han inte gillade frogen.. hmmmm ngn som har ett bra svar på detta

• Emmsan

tjohoooo mannen e övertalad.. det blir en bugga men... hmm ska man köpa ny eller begagnad?!?! färg?!?! åhh jag blir tokig vet ju ingenting om buggorna e ju urban fantast ;)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13