Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

hoppas du har rätt.. här kommer den som jag tycker ser "rätt" ut ;)

• Emmsan

denna sitter liksom längre upp ser ut som den har hoppat ur??

• Emmsan

sen måste jag fråga LInda ;) jag fick två svarta plast flak i lådan vad tusan ska man ha dem tilll??????????????????

• Emmsan
    Linda Al skrev 2008-05-30 15:10:26 följande:
    Haha, jag med. Jag tror de bara hör till förpackningen (dom har säkert klurat ut nån slags skyddande funktion). Jag kom iaf inte på nån annan funktion för dom. Knapparna ser exakt likadana ut på min vagn. Om du testar att trycka på den, märker du att man ska dra den nedåt. Det är grejen med varför den ser annorlunda ut. typ.
    puuuuh TACK trodde jag fick börja med att reklamera.. ja den andra knappen trycker man ju mer in liksom nu ska vagnen bäddas tjoooohooooo
  • Emmsan
    jompa skrev 2008-05-30 15:19:35 följande:
    Så snygg din vagn är. Lite lätt avis faktiskt.
    åh tack jag eee såå glad :)
  • Emmsan
    Infinite Joy skrev 2008-05-30 15:25:39 följande:
    Emmsan: vad fin vagnen är. Tänk att jag snart har en precis likadan. Kan inte riktigt smälta att den blev felsorterad.... hur är färgen irl?
    vagnen är snyggar irl men var e din vagn nu då????????????? i väntan på vagnen sydde jag lite filurer till den oxå bild kommer blev så inspirerad av potstis ;)
  • Emmsan

jag vet inte vem som blev gladast för vagnen Melker eller mamma

• Emmsan

gaaaah jag måste ha nåt som håller upp skötväskan jag blir tokig av att slå i benen :( ngn som har ngt billigt tips???

• Emmsan
    sweetlina skrev 2008-05-31 10:50:33 följande:
    hej funderar på att köpa en cameleon från babytrader, men vad är det som ofta blir fel på de nya chassina som de skrivs om, förstår inte riktigt, något med handtaget??
    på de nya chassina ställer du in handtagshöjden med sk clip ( de håller fast handtaget i önskad längd) dessa funkar inte så bra på alla såhandtaget glider ner eller upp igen
  • Emmsan

hoho vem vare det  som letade gult parasoll?????????????

• Emmsan
    Cilla R skrev 2008-05-31 15:28:44 följande:
    tjh- Var inne på Kidzshop och vill beställa svirvelhjulen, men det såt att enheten är styckesvis? Är det två hjul i förpackningen eller kostar ett hjul 220 kr? (Känner mig lite dum måste jag erkänna )
    ett hjul 220 ;)
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-05-31 16:50:56 följande:
    Jag gjorde men nu har jag ett
    aha vilken tur då va på väg att köpa det sista till dej  jag hittade här ;)
  • Emmsan
    mamma2003 skrev 2008-05-31 18:24:55 följande:
    Japp. Men jag har redan tre parasoller så egentligen så behöver jag ju inget . Är nog tur att det är slut kanske...
    japp här finns ett gult kvar ;) så vill du ha det handlar jag det gärna :)
  • Emmsan

jaha en heeeeldag med buggan ... hm är jättenöjd men om man jämför med ujn så blir betygen såhär..
    cam =nätt o liten vagn skön att köra i galleriorna
    uj= funkar oxå toppen i gallerian!
    cam= sonen ligger bra men jag får dock nackspärr när jag ska gulla med honom då han ligger så långt ner! :(
    uj= han ligger högre upp o jag ser honom bättre!
    cam= handtaget blir klibbigt när det är varmt ute hehe
    uj= liggdelen trång o kort inte så djup o inte så ombonad :(
    cam= lååååång liggdel o djup mysig ;)
    cam= känns lite ranglig o ostabil men det känns som om det är en vanesak
    uj= stabil men dock känns den tyngre än cam
    cam = inte så kul att köra på skogstigar
    uj= tar sej fram öööverallt
    cam= skiiitsnygg i kul med alla färgkombinationer
    uj= stilren o snygg men inte så lätt att "förnya" med färger om man inte byter hela klädseln

såååå summan av kardemumman jag e såååå lycklig att jag har båda två kvar skulle aldrig kunna välja bort ngn!!! dvs jag har två vagnar som täcker alla behov man kan ha

• Emmsan

THJ!!!!!! måste bara fråga när du ändå är här ;) min bugga drar åt höger?? är det ett "normalt" dilemma? kan jag göra ngt åt det?

• Emmsan
    thj skrev 2008-05-31 21:34:31 följande:
    Ett tips är att:Att ställa sig på mittstaget mellan s-hjulen.trycka till lite.Det ska funkaOm det fortarande drar så att du känner det jobbigt,såär det nog en reklammation.Men tror tipset ska funka...Grattis till en supersnygg vagn..Kramizz
    ahh ok men jag ska ta av hjulen först eller??=)
  • Emmsan

är det ng speciellt chassi som verkar ha krånglat mest dvs jag tänker på  serienumret på chassit???

• Emmsan

hm jag har inte känt att mitt hatr glidit ännu men tycker ni att man ska testa ändå?? jag menar OM det skulle glida vill man ju reklamera direkt :)

• Emmsan

hmmm ngn mer som beställt från BT skulle man få ett servicekit med eller? jag har inget o nu gnisslar min darling

• Emmsan
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-03 16:41:16 följande:
    Nope, med den nya modellen följer inte någon service-kit. Köp siliconspray på någon välsorterad bygghandel
    ska jag bara sraya på själva fjädrarna eller???
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13