Bugaboo tråden nr 13
hoppas du har rätt.. här kommer den som jag tycker ser "rätt" ut ;)

hoppas du har rätt.. här kommer den som jag tycker ser "rätt" ut ;)

denna sitter liksom längre upp ser ut som den har hoppat ur??

sen måste jag fråga LInda ;) jag fick två svarta plast flak i lådan vad tusan ska man ha dem tilll??????????????????
jag vet inte vem som blev gladast för vagnen Melker eller mamma

gaaaah jag måste ha nåt som håller upp skötväskan jag blir tokig av att slå i benen :( ngn som har ngt billigt tips???
hoho vem vare det som letade gult parasoll?????????????
jaha en heeeeldag med buggan ... hm är jättenöjd men om man jämför med ujn så blir betygen såhär..
cam =nätt o liten vagn skön att köra i galleriorna
uj= funkar oxå toppen i gallerian!
cam= sonen ligger bra men jag får dock nackspärr när jag ska gulla med honom då han ligger så långt ner! :(
uj= han ligger högre upp o jag ser honom bättre!
cam= handtaget blir klibbigt när det är varmt ute
hehe
uj= liggdelen trång o kort inte så djup o inte så ombonad :(
cam= lååååång liggdel o djup mysig ;)
cam= känns lite ranglig o ostabil men det känns som om det är en vanesak
uj= stabil men dock känns den tyngre än cam
cam = inte så kul att köra på skogstigar
uj= tar sej fram öööverallt
cam= skiiitsnygg i kul med alla färgkombinationer
uj= stilren o snygg men inte så lätt att "förnya" med färger om man inte byter hela klädseln
såååå summan av kardemumman jag e såååå lycklig att jag har båda två kvar skulle aldrig kunna välja bort ngn!!! dvs jag har två vagnar som täcker alla behov man kan ha ![]()
THJ!!!!!! måste bara fråga när du ändå är här ;) min bugga drar åt höger?? är det ett "normalt" dilemma? kan jag göra ngt åt det?
är det ng speciellt chassi som verkar ha krånglat mest dvs jag tänker på serienumret på chassit???
hm jag har inte känt att mitt hatr glidit ännu men tycker ni att man ska testa ändå?? jag menar OM det skulle glida vill man ju reklamera direkt :)
hmmm ngn mer som beställt från BT skulle man få ett servicekit med eller? jag har inget o nu gnisslar min darling