-
ja o så verkar det ju som om man ska skicka tillbaka chassit innan man får ett nytt?1 jag har fler vagnar men det kanske inte alla har ju!! skit dåligt :(Liam o Engla skrev 2008-05-29 23:42:39 följande:mitt första började glida efter nån vecka. mitt andra så dröjde det några månader (eftersom jag mest använde syskonvagn) innan handtaget började glida. men nu verkar det skitjobbigt att reklamera. tänk om man skickar tillbaks chassit så blir det inte godkänt, typ att det krävs 26kg för att det ska glida. ska man då köra runt med ett handtag som åker upp av sig självt bara för att det inte är godkänd reklammation? -
hahah posten är heeeelt jäkla otrolig.. min vagn va ju i malmö igår dvs 2 timmar härifrån varfööööööööör i heeela friden har de skickat upp den till jönköping inatt?????
grrr kunde lika gärna hämtat den själv idag juh ;) jajaj håller fortfarande tummarna att det blir en hääärlig helg med buggan hemma.. -
jajamenLille Mammsen skrev 2008-05-30 01:29:08 följande:fixar du en sufflett då oxå eller
men jag måste bara provsy en till mej själv först så mönstret stämmer med sömsmån o annat haha hade ju varit kul om man sydde för små sufletter ;) i helgen ska jag åka till mairo o inhandla lite tyger... ska bli såå kul måste ju sy en skötväska nu oxå när jag fick ett toppen mönster av potatis
-
har diu kolar postens hemsida oxå? för den uppdaterades tidigare än dpd sidan ;)Infinite Joy skrev 2008-05-30 05:45:02 följande:Den kommer alldeles säkert idag. Fick ju bee dagen efter att den hade reggats i malmö. Bor i sthlm.I natt verkar min cam ha lämnat tyskland... men en natt för sent. Får trösta mig med biet. -
tudeliiiloooo tralllalla tjoho
min vagn kom till karlskrona kl 08 imorse
här ska köras bugga i helgenn e såååål ycklig -
nämen vet inte om jag vill ha hem min vagn mer om det är sånt strul.. ska dra i handtaget så fort jag har packat upp den .. men guud va spännande iallafall den kommer efter kl 13 ringde de o sa nu
-
vill ha hjälp :( har fått ihop vagnen tror jag men jag tror att den e sönder :( ngn som har det nya chassit???
-
jo de här vita knapparna som man änvänder att föra handtaget fram o tillbaka.. den ena knappen ser ut som om den ska trilla ut??dvs det ser inte likadant ut p åbåda sidor? men de funkar som de ska??
-
tusan då jag kan inte gå till babyproffsen här de tjurar om man inte köpt vagnen där
-
nej jag kan fota vänta ;) tusen tack för hjälpenOlivia och Max skrev 2008-05-30 14:54:15 följande:Aaaaah.....jag vet inte vad det kan vara. Kan det finnas ngn skruv som man kan dra åt lite?