Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

hehe skönt att jag slapp bestämma mej ang parasoll o suflett så snabbt.. simple world har inga sommar sufletter o ett rosa parasoll

• Emmsan

tjoooho babytrader mailade o sa att jag får tracking nummer imorgon.. hm har de skickat den redan eller skickar de den imorgon ..... hm.

• Emmsan
    Infinite Joy skrev 2008-05-27 17:59:47 följande:
    När beställde du?Jag beställde sent igår och de har mailat att de ska skicka idag. Däremot skrev de inget om trackingnummer. Kanske skickar de idag och får ett nummer som de sedan vidarebefodrar imorgon?!
    beställde i fredags o sen har det varit stängt tills idag:)
  • Emmsan
    Linda Al skrev 2008-05-27 18:37:05 följande:
    Infinite Joy skrev 2008-05-27 17:59:47 följande: Näää, men vad orättvist... Jag såg igår att vi beställde ungefär samtidigt därifrån, och jag har minsann inte fått mail om nåt "skicka-löfte" (har kollat mailen typ varannan minut hela dagen)
    jag mailade själv ;)
  • Emmsan

hoooohoooh tjejer jag trorrr jag har funnit en guld gruuva. en liiiiten liiiiten webshop som jag flörtade in mej på.
    detta har jag beställt
    röd canvas top
    sand parasoll
    brun sommarsuflett
    uv skydd
    vit micro fleecefilt
    en skip hop uptown stripe
    för 1600 spänn
    hon håller på att kolla frakten bara så håll tummarna att den inte blir fööör hög ;)

loooovade  att inte sprida att de skickartill mej  för då slutar de ...men jag va gääärna välkommen att beställa mer dvs till ER så håll tummisarna

• Emmsan
    Kajsan skrev 2008-05-27 22:11:28 följande:
    I USA alltså?
    japps hon va svårflörtad men jag lovade att skicka lite grejer till henne ;)
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-27 22:15:00 följande:
    vill ju ha vinterhjul.....................
    hm det hade hon nog inga :(men jag kan höra
  • Emmsan
    jule skrev 2008-05-27 22:21:26 följande:
    hm vill inte va ngn party broms på ngt vis MEN... hur funkar den amerikanska topklädseln på en bugga från europa?... vet att vi diskuterat d innan...
    satt just o tänkte fråga det. hm det va ngt med selen va???
  • Emmsan
    jule skrev 2008-05-27 22:26:48 följande:
    mmm ngt sånt minns ju för 17 inte... men jag undra samma sak för 100 år sen då mina föräldrar skulle till NY hursom så la jag ner d där m topklädsel å beställde från sverige men jag vågar inte uttala mig jag bollar över till ngn annan som VET ist
    jamen visst var det ngt sånt.. att deras sele satt annorlunda än vår hahaha
  • Emmsan
    jule skrev 2008-05-27 22:34:16 följande:
    ja den sitter annorlunda men frågan va hur d va grejen va att jag tror man kunde ha en topklädsel från usa på en bugga från europa meninte tvärtom eller så var det just det tvärtom hahaha blir du ngt klokare ?
    hahaha nja jag chansar nog inte då ;)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13