Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

ängeln83 skrev 2008-05-26 14:20:52 följande:
    Tänkte beställa en ny topp till Camen, har ju grå bas, velar mellan sand eller offwhite, vilken tycker ni?
    redan ????
  • Emmsan
    Kajsan skrev 2008-05-26 16:03:19 följande:
    Ja, de är jättebra! Med 1000 fack typ
    du har ingen "bra billig sida man kan shoppa dem på "
  • Emmsan
    Kajsan skrev 2008-05-26 22:07:25 följande:
    Ja, det tycker jag verkar som ett bra komplement!
    grattis till en fin vagn ;) hehe
  • Emmsan

martina!!! jag skulle så gärna vilja se hur det ser ut på?? så OM o NÄR du orkar kanske du kan ta en bild??;) är du nöjd med det eller är det ett onödigt inköp?? känner att parasoll e lite lurigt när man är ute o går då solen ändrar sej hela tiden parsoll tycker jag e toppen tex om vagnen står still :)

• Emmsan
    Infinite Joy skrev 2008-05-27 08:07:50 följande:
    Tack för alla svar! Ni är verkligen för gulliga.Jag köpte bb egna ståbräda och en stol till tösen. Ska köpa buggyboard till been senare då. Och så ska jag ha vinterhjul... är de luft eller foam?Sedan en fråga till angående parasoll.... jag gillar egentligen inte parasoll då jag tyckte att det funkade jättedåligt på vår UJ. Det var svajigt, jobbigt att få fast på vagnen och besvärligt att justera som jag ville ha det. Istället har jag använt solfilt. Hursomhelst så slutade det ändå med parasoll i varukorgen och så här i efterhand funderar jag om jag ska stryka det ur beställningen (om det går). Men på bilderna i bildtråden ser parasollet större och stabilare ut än OTH. Därför undrar jag hur det egentligen är? Ni som har använt/använder parasoll, funkar det bra?
    känner som du med parasoll på uj bara svajar o är ivägen skymmer hela liggdelen så man inte ser lillen juh ;)
  • Emmsan
    Unna skrev 2008-05-27 09:08:26 följande:
    Bild-googlade men hittade inte bild på Cam, men det är ju samma utförande...www.babyshack.com/product_images/sun%20shade....
    ahha.. men det ser ju toppen ut även på liggdelen;) tusen tack nu ska jag bara bestämma färg på parsollet oxå då ju.. vill ha mååånga :(
  • Emmsan

hoho behöver snabbt råd :) ska beställa sommarsuflett o parasoll till min sand-offwhite.. hm har röd skötväska så vad tror ni om röd sommarsuflett men ett offwhite parsoll??? eller åhhh vad ska jag ta???

• Emmsan

åhh va dumt det blir ju en färgklick med rött parsoll om jag har offwhite sufletten på..

• Emmsan
    martina78 skrev 2008-05-27 14:13:26 följande:
    Och så här ser UV-skuddet ut till cammen, fungerar utmärkt när man väl fått det på plats Och här syns ju ståbrädan i uppfällt läge, tiny tot stolen ligger i varukorgen
    tuuuusen tack.. ser ut som en rymd vagn o då antar jag att luftinsläppet på sommarsufletten oxå är i uv skydd?=)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13