Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

Lille Mammsen skrev 2008-05-23 12:28:09 följande:
    Svart/Brun....."ska vara så" Sen när tillv. BB svart/brun
    tusan jag skulle ha tagit den istället
  • Emmsan

fick du ngt kollinummer av BT o när o hur fick du det isådanafall=)

• Emmsan
    Liinda83 skrev 2008-05-23 15:48:34 följande:
    Nej jag fick ingenting trodde inte ens den var skickad När jag beställde camen därifrån fick jag kollinr så jag kunde följa vagnen hela vägen.men det var en väldígt trevlig överraskning
    ahaa tack men när o hur fick du kollinumret? mailade de eller?
  • Emmsan
    jompa skrev 2008-05-24 16:15:38 följande:
    Sitter och lägger en sand bas i varukorgen för att sedan plocka bort den igen och så lägger jag i den igen
    haha så har jag gjort med min bugga heeela veckan .. men inatt som först sov jag en hel natt  puh e så glad att den e beställd ;)
  • Emmsan
    Madeleine skrev 2008-05-24 14:22:49 följande:
    Tjejer, en fråga. Vad använder ni i vagnen nu när åkpåsen är för varm? Minlilla tjej kan inte ligga i bara vagnen för hon rullar runt...har en bugaboo cameleon denim
    ja hade samma problem i början på min uj liggdel.. men jag har sytt en åkpåse i fleece som man lätt öppnar upp o kan rulla till stöd i sidorna kolla gärna mitt album skit enkelt desustom
  • Emmsan
    jompa skrev 2008-05-24 16:20:42 följande:
    Har kanske ett byte på g vilket vore bättre för ekonomin men annars så trycker jag på köp knappen.
    hm jag har redan bestämt att jag SKA ha en brun bas o en röd oxå ;) det borde väl räcka med tre baser  eller???????
  • Emmsan
    jompa skrev 2008-05-24 16:24:21 följande:
    Ehhh jag har en i taget jag, eller hade två ett tag men sålde av en snabbt. Men tre borde nog räcka, eller man vet aldrig om det kommer nya färger
    hmmm just det ja.. e sååå sugen på roooosa tillbehör men min man kommer aldrig att gå med på det röd är vågat nog till en kille tycker han  jäkla karlar men man ska väl va glad att han e med o betalar hahahaha
  • Emmsan

föressten ser att ni pratar uv filar o allt vad det heter e såå grymt trött på parasoll så vad är det för uv somn finns att köpa?? hur ser det ut??

• Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-05-24 18:08:52 följande:
    Jag har köpt en uv-filt, det är alltså solskyddsfilt i märket aussies finest, i khaki va snyggare än jag förväntat mig då nån här skrev att den va mer militärgrön än khaki men tycker inte jag, nån blandning däremot. Lätt o smidig att bara lägga över vagnen
    aha så den skyddar mot ljuset från solen oxå? sitter den kvar om det blåser då??
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13