Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

Sylt skrev 2008-05-24 20:32:19 följande:
    Ngn som vet vad det kostar att skicka en Cam med bussgods?
    det beror på en del  har fasta priser på barnvagnar men då kan du se det på deras hemsida :)
  • Emmsan
    Sylt skrev 2008-05-24 20:45:08 följande:
    Emmsan --> Tack! Hittar det inte.... Vet helt bestämt att jag sett det på deras sida innan.. de har gjort om sidan till ngt "bättre" *letar vidare*
    aha du går in p åpruivat o sen hm vänta jag länkar :)
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-05-24 20:55:29 följande:
    Läs här: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32922917.html har finns väl flera som har mer än en skötväska? Men de verkar inte ha hört talas om att man kan ha mer än en vagn heller
    blev sugen på ny skötväska bara för det-- hittade en skiiitfin från OIOI ngn som har den?? kan inte titta på den live utan måste beställa så jag vet ju inte om den e bra???
  • Emmsan
    Madeleine skrev 2008-05-25 06:55:21 följande:
    Kajsan, Vad är lodger wrapper? Kan man ha sittdelen när hon är så liten då? 4600gr, 3 månader?Emmsan, VILKEN FIN!!! Otrolig. Jag skulle inte kunna göra en sådan o så någon stod brevid och talade om varje steg *kliar mig i pannan* KAN MAN FÅ BESTÄLLA EN AV DIG? :)
    sjääälvklart!!!  ;) ääälskar att sy så jag tror att bugga e rätt val för oss
  • Emmsan
    mrsjling skrev 2008-05-25 08:25:50 följande:
    Jag tycker inte du ska byta till sittdelen! Bäbisar ska ju helst ligga plant upp till 6 månaders ålder. Bra för deras ryggar. Alla verkar ha så bråttom att byta till sittdelen! Varför? Om du vill ha mer ombonat så lägg i en lammfäll och kuddar. Jag brukar lägga ett gosedjur vid sidan om också för hon gillar att ligga trångt. Bulla upp med en stor kudde bakom ryggen om bäbisen vill komma upp och se lite mer. Eller kanske köpa en lekbåge om barnet blir uttråkat? Liggdelen är ju super bra tycker jag. Själv försöker jag hänga kvar vid den så länge som möjligt (kanske för att det är andra barnet?). Sittdelen är ju inte alls ombonad utan barnet är mer "utsatt" och man kommer släpa runt på den i flera år...man hinner tröttna Plus att om bäbisen är för liten så ligger dom med benen rakt upp i sittdelen. Kan väl inte vara så bra?
    ska oxå använda liggdelen sålänge jag bara kan :) hade det varit första barnet hade hn nog fått sitta upp nu ;) man va så snabb med allt när det va första barnet ville att det skulle "hända" saker hela tiden ;) men denna "karamellen" dvs sista ska jag suga på lääääänge
  • Emmsan

men sen finns det ju bebisar som hatar att åka vagn som min dotter gjorde där bytte vi till sittdel ganska tidigt o då va hon nöjd ;)

• Emmsan
    Jenny N skrev 2008-05-25 08:31:47 följande:
    Nu måste ni hjälpa mig, fick en resa i morsdagpresent och inser att jag behöver byta till en mindre/lättare vagn, blir att sälja camen, haha efter 1 vecka, men vad kan man sätta för pris på den?Är alltså 1 vecka gammal, sandfärgad med rosa toppklädsel, rullad ute 2 gånger, liggdelen är oöppnad, enda tillbehöret är en mugghållare. OBS INGEN ANNONS!!!
    jag som letat begagnad ett tag vet hur mycket jag skulle  ge max iallafall :)inte mer än 6500! eftersom man får en ny för 7300
  • Emmsan
    mrsjling skrev 2008-05-25 08:32:46 följande:
    Eller hur??? Ja, gud vad ivrig man var med första! Stackars liten Här ska också sugas på karameliisen läääänge länge Kommer väl få vara bäbis upp i tonåren
    mmmm jag ratar allt va mjuka jeans/ tuffa kläder o annat heter denna ggn han får ha sparkbyxor läääääänge...
  • Emmsan
    mrsjling skrev 2008-05-25 08:35:48 följande:
    Sant! Kanske 6500kr är mer rimligt...
    ja kanske jag tänkte ju som så att för ngr hundra mer får jag en garanti oxå som bara gäller första köparen ;) det är nog svårt att få ut mer tyvärr för en så ny vagn nästan bättre att sälja en vagn som har ngr år på nacken
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13