Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

lömde oxå säga att med tanke på 08ans chassi problem hade jag inte vågat köpa utan garantin tyvärr..

• Emmsan

ÄNGELN!!! vilken dag beställde du din vagn? när fick du kollinummer o när kom den???

• Emmsan
    Kajsan skrev 2008-05-25 08:58:28 följande:
    Du kommer inte kunna köpa en begagnad -07;a för 5000.6500 är ett ganska vanligt pris.Många köper hellre begagnat i sverige än på nätet från utlandet, eller vet inte om att man kan göra så, det är nog därför andrahandspriset är högt på Bugaboo.Men det är klart bättre om du vill köpa från babytrader för 7300!
    sant.. o de som köpt i sverige för 8700 vill nog ha ut lite mer :)
  • Emmsan

hmm beställde ju i fredags så på fredag då kanske ;)

• Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-05-25 09:17:08 följande:
    Jopp, på fredag får du den nog Det som tog tid verkade ju vara själva packningen, sen när den väl skickades så gick det jätte fort.
    en heeeeeeeeeeeel vecka :) bläääääää
  • Emmsan

åhååååå vill ha min bugga nuuuuu.. har redan skrivit *önskelista* på kidzshop .. brun bas.... röd bas... offwhite åkpåse.. parasoll... hmm kanske ett uv skydd oxå men de va slut :(

• Emmsan

ser att jag e ruinerad innan den äns har kommit :)

• Emmsan
    Linda Al skrev 2008-05-26 10:19:32 följande:
    Måste det inte vara med moms? Varför kan man ens välja bort det? (pinsamt dålig koll)
    kollade sidan nu och om man bor utanför europa kan man handla utan moms dvs taxfree blev ju lite nervis nu när man betalade inkl
  • Emmsan
    fröken ida skrev 2008-05-26 11:59:08 följande:
    sand-offwhite hade jag velat haft om inte sambon vägrat så jag röstar på den kombonInfinite Joy skrev 2008-05-26 11:54:41 följande:
    tog oxå sand offwhite på min.. tyckte att jag såg grå offwhite öööverallt ;)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13