Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

potatis skrev 2008-05-29 22:24:49 följande:
    Fru Indosaurie:Inte??Nähä... det va ju tråkigt!(Jag som gärna delar med mig av mina mönster... får sätta mig o rita av o räkna då....)
    mm jag är såå glad för skötväske mönstret tusen tack :) jag har ett mönster på bugga suflett på väg hem du får det av mej
  • Emmsan
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-29 23:11:12 följande:
    mäh jaha. här sker det saker i smyg märker jag
    nja jag fick det INTE av ngn i tråden ;) haha men jag delar gääärna med mej när jag fått det om ngn annan vill ha
  • Emmsan

har även mönster på sittdynor om ngn vill ha ;)

• Emmsan
    Emmsan skrev 2008-05-29 23:14:11 följande:
    har även mönster på sittdynor om ngn vill ha ;)
    eller så kanm jag sy dem åt er hahahahahaha
  • Emmsan
    Micjah skrev 2008-05-29 23:19:58 följande:
    Men...vad menar alltså Babytrader med det där...Så alla vi med trasiga chassin har använt det på fel sätt då eller?Och lastat för tungt? Känns ju troligt om det bara va nån enstaka med problemchassin, men nu råkar det ju finnas en hel del..Eller har jag tolkat deras mail konstigt pga att ögonen går i kors??
    jag tolkar det som om att Om det glider med för hög dvs över 25 kg belastning ja då har man lastat för tungt eller tagit i för mycket när man testdrar i det ...dvs glider det om man tar i så hårt så är det OK.. annars är det en reklamation
  • Emmsan
    regret skrev 2008-05-29 23:30:17 följande:
    Micjah: Vi hade gamla chassit i nästan två år och det var toppen! De nya chassina (vårt är från dec-07) verkar vara utav mycket sämre kvalitet. Det är på högersidan på vårat som det har släppt också. Har kontaktat barnbutiken för två veckor sen och de sa att det kunde dröja upp till en månad innan man fick svar! Emmsan: Har läst igenom lite nu och så tolkar jag det också.. men vi har inte tagit i hårt alls och det glider ändå. 25kg är ju mycket. Hur ska man kunna mäta det korrekt egentligen?
    det är ju jättesvårt men jag kan säga att tex om det glider då man trycker ner vagnen för att tex komma up för en trottoar då är det reklamation.. samt som den jag kände på i affären där gled det ju utan att jag tog i alls... 25 kilo är ganska mycket tryck faktiskt nästan så man får hänga sej på handtaget så OM jag hade sett att mitt chassi hade rört sej bara jag drog med ena handen så hade jag lätt reklamerat
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-29 23:32:23 följande:
    YEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    men du får f-n köpa tyget själv ;) resten fixar jag hehe
  • Emmsan

näh  nu ska jag upp o drömma om min bugga som är i malmö måtte den hinna komma imorgon  natti natti

• Emmsan
    Dis skrev 2008-05-29 23:35:25 följande:
    Ahh det måste ju hålla för normal användning? Så många kan väl inte ha handskats "vårdslöst" med sina dyrgripar.
    nää sant o får jag en vagn som glider minsta lilla så ska jag ta i för kung o fosterland så den glider ännu mer bara för att få reklamera den hahaha
  • Emmsan
    Liam o Engla skrev 2008-05-29 23:38:54 följande:
    å man blir ju galen på dessa chassifel! skitsvårt att bedömma det där med 25kg. och hursom helst, det måste ju va nåt fel eftersom det bara är högersida som åker upp på allas chassin. hade det varit så att handtaget glider upp för att man lastat för tungt så borde väl det glida upp på båda sidor? eller? jag har väntat på mitt tredje chassi i 5-6v nu från babytrader o nu får jag ju förklaring varför det dröjer så...
    men har ditt glidit direkt du fått hem det eller efter ett tag? man blir ju nervös nu
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13