Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

Bopsan skrev 2008-05-29 07:56:51 följande:
    Alltså, jag vill beställa från babytrader men kan inte pga att jag inte kan skriva i/välja Sverige i rullmenyn vid registreringen som ny kund.Kan någon mer prova och se om det blir likadant?Vill beställa nuuuuuuuuuuu!
    haah nämen jag hittar inte heller sverige.. de kanske har slutat skicka hit efter alla våra tjatiga ,mail om leveranser nä maila dem o fråga
  • Emmsan

grrr ÄNTLIGEN har jag fått mitt kollinummer från babytrader. den skickades igår kl 17 så jag kan väl bara dröööömma om att få den imorgon :(

• Emmsan
    Kajsan skrev 2008-05-29 14:40:58 följande:
    Vart är den nu då?
    som jag kan förstå så gick den igen ngn sk HUB scan igår kl 21 o vad jag förstår menas det med att den efter det går från landet men det är det sista som står
  • Emmsan
    Kajsan skrev 2008-05-29 14:48:07 följande:
    Då tror jag du har den i morrn.Nu borde det ifs vara uppdaterat...
    det är det sista som står jag menar det borde väl ha hänt nåt sen 21 igår.. den har dock inte registrerats på postens sida än. o det gör den väl när den kommer till sverige???
  • Emmsan
    Linda Al skrev 2008-05-29 15:40:27 följande:
    Fick min vagn kl 12 idag! Nu står den här och väntar på att användas. Men jag fick inte ett endaste tillbehör? What? Skickas det på annat sätt? Nån som vet? Jag fick ingen info om detta nämligen. Tänkte maila, men tänkte se först om nån här vet.
    kan du se när den skickades från babytrader? e ju såå nyfiken hur lång tid det tar :)
  • Emmsan

tjooohooooooo den har sorterats i malmö    hål tummarna nu då att den kaaaaanske hinner komma imorgon annar åker jag tusan till malmö själv ;)

• Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-05-29 17:45:59 följande:
    När min sorterats i malmö kom den på eftermiddagen dagen efter
    looovely ;)
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-05-29 17:50:08 följande:
    Vad blev det för färg?
    sand offwhite :)vart bor du föressten? så du inte bor i mamlö typ nu  hehe
  • Emmsan

det är bra duntoffla själv har jag ju bara två timmar till malmöööööö ;)

hm ngn som har.... eller vet någon som kan tänka sej att sälja ett mönster till sufletten????

• Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-05-29 18:57:37 följande:
    Det allra enklaste är faktiskt att ta ett gammalt lakan och nåla fast över den suflett du har (får ) och sen ta till lite sömnsmån. Sen får man ju sy, prova, nåla och sy igen.
    mmmm jag gjorde så med frogen jag hade innan  men jag tänkte ju va lite lat denna ggn ;)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13