Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Tro det eller ej!
    Men jag funderar starkt på att sälja min cam och köpa en begagnad urban jungle nu när jag får been!
    Man kommer ju lite billigare undan...och jag tror jag får mer nytta av en urban än cam.
    Är jag galen?

• Kajsan
    slma skrev 2008-03-31 18:47:38 följande:
    Kajsan, du är inte galen, näst bb kommer UJ i vagnsligan tycker jag, har bada själv... lite crazy maste man fa vara! När sonen blev sa där aret mast jag erkänna att om jag inte skulle in till stan tog jag alltid UJn, den är skön att köra (om än lite bred...) och man kan lasta tva ungar och badpackning pa den. Funderade pa (och lovade maken) att sälja den, men nu far jag ända sa lite för den, en 06a som är välanvänd, och risken att jag vill ha en ny när lillasyster växer pa sig lite är ju överhängande, festar väl pa med en ny fin klädsel framat sommaren kanske... rött är ju himla flott...Sa nej, en bee och en UJ maste ju vara rätt ultimat!
    Två ungar och badpackning, då pratar du om dubbel UJ antar jag?
  • Kajsan
    rply skrev 2008-03-31 19:45:45 följande:
    Ni har jag en bee här hemma :D En rööd och fin :D
    Åå hur är den? Berätta! Jag får min i morgon!
  • Kajsan
    MillionStars skrev 2008-03-31 19:52:32 följande:
    Jag har inte heller fått nått bekräftelsemail för byteslistan Jag har kollat skräppostfiltret också *hmm*
    Nä dig provade jag med idag, du har för "bra" spamfilter, mejlen studsar tillbaks
  • Kajsan
    SmillaMilla skrev 2008-03-31 19:54:09 följande:
    Alltså finns det en ny byteslista? Skickade ut ett meil häromdagen.
    Nej det är samma, dina mejl kommer fram
  • Kajsan
    NileNile skrev 2008-03-31 21:42:40 följande:
    Angående tygerna så hittar ni ju marimekko tyger även här i sverige i vanliga tygaffärer och sedan i marimekkoaffärer med större sortiment..Sedan till katvigs sängkläder så hittar ni dessa i vanliga barnklädesbutiker som har katvigs barnkläder. De tar även in sängkläderna.
    Hmm, jag har kollat typ alla katvig återförsäljare i sverige och ingen har sängkläderna,
    Vet du nån?
  • Kajsan

Thats me skrev 2008-03-31 22:01:19 följande:

har inte gucce haft sängkläderna.. men hon kke inte har dom nu inne.. vet att hon haft iaf
    Nä där är de också slut.
  • Kajsan

Mohahahaha
    Nu har jag pimpat en ful syskonvagn!
    Jag tyckte inte jag kunde motivera ett köp av dyr syskonvagn när jag ska ha två buggor och en brio så kah pimpade upp en billig och använde den fulaste åkpåsen jag hade som jag inte gråter om den blir stulen i porten
    Kolla galleriet, det är FÅR på vagnen Största dottern älskade den

• Kajsan
    junk skrev 2008-04-01 12:53:24 följande:
    Det här är sista gången jag skriver om mitt "problem". Om en kvart ska jag har rett ut om jag ska ha brunbas eller denimbas. Övertyga mig om någon av de två, plz..
    Brun!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13