Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

myHappiness skrev 2008-04-01 15:19:34 följande:
    Äntligen är min vagn i Sverige. Hur är det nu, kommer DPD hem till alla? eller är det bara vissa orter? Bor i stockholmsförort.Man får ju hålla sig hemma i morgon.
    Det beror på vart du köpt den och vad du betalat för.
  • Kajsan
    myHappiness skrev 2008-04-01 15:29:42 följande:
    har köpt den från babytrader.Har köpt den från babytrader. Där är det ju gratis frakt.
    Om posten kör ut paketet så är det upp till dem om de vill vara snälla.
    Du har betalt för frakt från babytrader till postkontoret.
  • Kajsan
    galgbacke skrev 2008-04-01 18:45:34 följande:
    Hoho tjejer!Nån som kan svara snabbt på om Babytrader tagit bort rabatten på 50 euro? Annars hur hittar man den!
    Ja, jag mejlade och frågade, de har slutat med rabatten.
  • Kajsan

Nya been i galleriet, brun camåkpåse i.
    Nån som vill stoppa in i bildtråden?

• Kajsan
    ami skrev 2008-04-01 22:58:18 följande:
    Går den in i hissen?
    Jaaaaaa!!!!!
  • Kajsan

mollan nu skrev 2008-04-01 23:00:20 följande:

Kajsan: bee md cam påsen, hur gjorde du med sufletten? Jag vet inte hur det ser exakt på baksidan av bee men det ser ut som man sätter fast sufletten med knappar. Jag antar att det är hål för dessa knappar i bee åkpåsen men inte i cam påsen. Har du inte darig över flärpen över ryggen?
    Ingen flärp över ryggen, men den sitter så tajt upptilländå eftersom vagnen är smal och påsen bred.
    Sen sitter den perfekt med remmarna!
    Inget babynest behövdes här inte, det här gav samma funktion!
  • Kajsan
    supermami skrev 2008-04-01 23:35:44 följande:
    Kajsan: En fraga om din bee, min kommer pa fredag.Hur gammal ar din lille? Min ar 3 manader och har inte kopt bebis pasen..... bor i spanien sa jag tyckte det sag for varmt ut??? Ser det ut som om man maste ha ngt som fyller ut?
    Min lilla är 5 veckor.
    Jag tänkte samma sak, men jag kommer ta av locket på åkpåsen när det blir varmare, då blir det ju typ samma princip som babynestet.
    Min sambo sa att babynest borde ju bara vara ett måste för prematurbäbsar typ
  • Kajsan
    Stella81 skrev 2008-04-02 10:25:49 följande:
    Nu ligger den i bildtråden
    Tack!
  • Kajsan

Sjukt nöjd efter en heldag ute med Been, den funkar på grusvägar tillockmed, fast det skakar lite mer än med camen förstås.
    Bäbisen på 5 veckor ligger perfekt i camåkpåsen (utan babynest såklart).
    Och vagnen går in i vår hiss
    Frågan är om man verkligen behöver camen nu....

• Kajsan

Kan nån SNABBT säga hur man fäller ihop been, våran är konstig och tröööög..

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13