Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

artan060914 skrev 2008-03-30 23:43:46 följande:
    Får ingen rabatt kod.. Vet ni om dem har slutat med det??
    Ja de har slutat med det.
  • Kajsan
    artan060914 skrev 2008-03-31 00:34:41 följande:
    Nä jag fick rabatt när jag skrev in den koden alla andra fått!!!Har precis köpt och gjort klart
    Ja koden funkar , men den gäller inte egentligen.
    De har väl inte tagit bort det ur systemet bara.
  • Kajsan
    rply skrev 2008-03-31 11:35:14 följande:
    Gud jag blir helt galen här hemma, hur ska jag kunna bestämma mig.En bee lr inte, antingen bee lr teutonia .. Men jag kan ite bestämma mig.
    Bee!!
  • Kajsan
    junk skrev 2008-03-31 11:51:15 följande:
    Någon som sett den nya orangefärgen? På bild ser den vääääldigt... orange ut :D Tror ni man tröttnar på den (tänker som toppfärg nu). Såg i bildtråden att shoegirl hade orange suflett till brun bas å det såg så läckert ihop. Men frågan är, tröttnar man snabbt tro?
    Jag hade den och gillade den inte alls.
    Tyckte den var alldeles för röd.
  • Kajsan
    MillionStars skrev 2008-03-31 13:24:00 följande:
    Hur funkar det egentligen med bytesmailinglistan? Jag har inboxat Kajsan...men vad händer sen? Känner mig lite trög
    Då har du fått bekräftelse via din mejl
  • Kajsan
    junk skrev 2008-03-31 15:17:53 följande:
    thj-Det är så va! vägverket känns kanske väl knalligt..? Har ju haft cam tidigare, med den gamla orangea och den gilla ja :))Jag är jordens mest ambivalenta människa. Måste bestämma mig idAG för säljer vår nuvarande vagn imorgon så behöver den nya snart iaf. Dottern är på dagis så det funkar utan ett (litet) tag. Sålde den gamla då dottern vägra åka i den, men det visade sig ju att hon inte ville åka någon vagn och nu ska vi (viskar) ha ett till barn och då kör vi på en bugga.Thj- har kidzshop alla färgvarianter inne?Dessa färgkombos är ja inne på, vilken ska ja välja?*brunbas/orangetopp*brunbas/rödtopp*brunbas/rosatopp*denimbas/rödtopp*denimbas/rosatoppHar kollat igenom bildtråden ett tiotal gånger nu.. blir inge klokare.
    Brun bas/ offwhite top då?
    Eller Brun/brun den har jag!
    Jag röstar annars för Brun/ rosa det är apsnyggt!
  • Kajsan

steffo trish skrev 2008-03-31 16:33:39 följande:

E det någon här som bor i Nybro?Jag fick ett id nummer av thj men det bidde nog fel för vi bor i sthlm å den vagnen skulle till Nybro så jag tänkte att någon här kanske blir glad
    Jag var lite kär i en kille från nybro när jag var typ 12, räknas det ?
  • Kajsan

Thats me skrev 2008-03-31 16:40:52 följande:

Ang mailingslistan..jag har anmält mej dit men jag har INTE fått någon bekräftelse till minmail...det e ett bra tag sedan kajsan o jag pratade mailingslista..måste man ha en speciell mail eller funkar det med alla?? jag har hotmail..
    Hotmail strular, många som har hotmail har så "bra" spamfilter att de inte kan ta emot från mejlinglista.
    Om du kan ändra inställningar på något sätt kanske det funkar bättre?
  • Kajsan

Thats me skrev 2008-03-31 17:45:05 följande:

jaha -s- men hur 17 gör jag det då????
    Jag har ingen aning, jag har inte hotmail
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13