Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

thj skrev 2008-04-02 21:37:28 följande:
    Har du vagnen så du ser barnet så fäller du först fram sittdelen mot styretTryck svart knapp dra vita plugg upp och fäll vips har du ett litet bee paket..Kramizz 
    Ah, det var det vi var 99.9 % säkra på, men den var så tröööög
  • Kajsan
    jule skrev 2008-04-02 22:31:14 följande:
    den e tröög som attan i början, särskilt när sittdelen är vänd mot en... slet som ett djur i början
    Ok, det ger sig kanske Jag var bara rädd att ta i för hårt *stark vettu *
  • Kajsan
    Videli skrev 2008-04-02 22:33:20 följande:
    Ååååå idag hämtade jag min Bee Äntligen!!! Köpte även en transport bag till, den kan jag varmt rekommendera....
    Äh, vi reser aldrig nånstans
  • Kajsan
    Dis skrev 2008-04-03 19:30:12 följande:
    Jag har en helt ny röd bas som jag skulle vilja byta mot annan färg. Den röda är jättefin men känner att det blir för mycket färg med den klarblå toppen.
    Du får inte annonsera i tråden, anmäl ditt eget inlägg
  • Kajsan
    NovJenny skrev 2008-04-03 20:55:42 följande:
    Ja, skynda dig innan jag tar den!
    Ja det var en sån fiffig kika ut öppning där som bäbis kan stoppa ut näsan i.
    Och sen behöver man aldrig mer fundera över skötväska eftersom det ingår.
    Perfekt!
  • Kajsan
    NovJenny skrev 2008-04-03 20:57:45 följande:
    Ja, madrass ja, kannke bra om jag ska sälja liggdelen separat att ha madrass och så med...Madrassen är ganska dyr ny va? Men man kan ju inte sälja en liggdel utan madrass liksom, fast man kanske har en liggdel och bara vill ha annan färg också ifs.etta kanske bli drygare än jag trodde.Någon som vet pris på suflettbågar och fästen?
    -foamhjul 275 ST:-
    -s-hjul 220 ST :-
    -ram 1100:-
    -stödbåge 220:-
    -suflettspänne och bågar 45:- st
    -madrass 740:-
    -skenor till madrass 45:-st
    -Liggdel 660
    -Sittdel 880
    -Topp-1000
    -Varukorg 440
  • Kajsan

mren alltså

supermami skrev 2008-04-03 22:48:30 följande:
    Angaende akpsen, behover man en i juni for en 5 manaders? elle rackr det med filtar?Finns bild pa snyggigen i mitt bildgalleri.
    Nämen åkpåse har man ju på vintern inte i juni Nu har jag åkpåsen med tunn pyjamas under, blir för varmt bara man har velourbyxor och body typ.
    Tänk då vad det skulle vara på sommaren .
  • Kajsan

mallan brallan skrev 2008-04-04 10:50:59 följande:

ni som haft problem med bromsen på Been, fungerar inte den på samma sätt som Camens? För den behöver isåfall spännas! Står i instruktionsboken hur man gör.
    Nä, den är inte likadan Fast min funkar toppen!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13