• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • RååSa BuBBlan
    miss oktober skrev 2008-04-12 16:39:29 följande:
    väntar på mitt 4 chassi nu! Helt otroligt! köpte vagnen för 4 månader sen,ångrar nästa att jag sålde min gamla cameleon och köpte den nya!
    Va Förvånad FJÄRDE!!  Jösses!!

Ja, jag skulle hellre ha de gamla chassit, de funkade ju perfa o krånglade aldrig...

Å jag e less redan efter chassi nr 2, stackars dig med 4:a Fundersam
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Jenn83

Har en fråga till er....gäller fortfarande den här rabatten på babytrader? Kunde inte se något om den på deras hemsida.

Om man får reklamera något (typ chassit...) till babytrader, hur lång tid tar det att få nytt? tar det längre tid än om man går till en affär i Sverige med felet?

Velar så mellan att köpa på Bonti eller beställa från Babytrader....fördelar/nackdelar???

• oOrosamarängerOo

Med tanke på hur många felande chassin det finns och att inte Bugaboo återkallar dem, så skulle jag aldrig våga köpa en beggad med nya chassit. Tycker faktiskt det är lite märkligt att inte Bugaboo återkallar dem och säljstopp tills felen är åtgärdade.

• RååSa BuBBlan
    SooJuicy skrev 2008-04-12 16:52:19 följande:
    Med tanke på hur många felande chassin det finns och att inte Bugaboo återkallar dem, så skulle jag aldrig våga köpa en beggad med nya chassit. Tycker faktiskt det är lite märkligt att inte Bugaboo återkallar dem och säljstopp tills felen är åtgärdade.
    Håller med!!

skulle aldrig köpa en beg med nya chassit!!

Å att dom inte drar tillbaka dem fattar jag absolut inte?? Dom måste ju få skicka chassin hit o dit hela tiden, de verkar ju finnas hur många som helst av de felaktiga Fundersam
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • jessica1979

Hannnah - Såg bara två buggor och båda var grå/offwhite, om det nu var det, så tror inte jag såg dig då nej

• Kajsan

Skitsnyggt vart det med orange P&T lift i min gula Bee, den passade perfekt!

• Hannnas
    jessica1979 skrev 2008-04-12 16:57:54 följande:
    Hannnah - Såg bara två buggor och båda var grå/offwhite, om det nu var det, så tror inte jag såg dig då nej
    skit oxå jag som tänkte glädja många med min glada bugga o så missade jag dig

Jag såg många svarta buggor, någon denim, en grå/sand, en grå/offwhite, en grå/röd... och en sand/brun med orange åkpåse
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Stargirl

Soo Juicy: Men jag tror att om man frågar en återförsäljare så är det ju inga 50% chassin som kommer tillbaka. Sen verkar problemet vara värst på chassin från Babytrader. Eller? Mitt chassi är ok även min väninnas som köpte sin i feb -08 Har verkligen dragit i den dessutom.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Jenn83: På Bonti får du ju ett chassi omgående sen så kan du ju kolla den innan du tar hem den. Testa att dra i handtaget ordentligt innan du tar hem den. Så slipper du reklamera per mail om och om igen.

*~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-04-12 17:17:19 följande:
    Soo Juicy: Men jag tror att om man frågar en återförsäljare så är det ju inga 50% chassin som kommer tillbaka. Sen verkar problemet vara värst på chassin från Babytrader. Eller? Mitt chassi är ok även min väninnas som köpte sin i feb -08 Har verkligen dragit i den dessutom.
    Nä, verkar ju just va mestadels de som köps av babytrader. Men fortfarande en väldigt stor mängd det är fel på, även om alla inte är det.

Kan ju nämna att några bekanta, grannar mm som köpt bb med nya chassit, alla har köpt i butik i sthlm och inga har haft det felet.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13