• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hannnas

mollan... länkarna fungerar ej

Tillbaks från babymässan i gbg... tycker det var rätt trist, ingen buggamonter (visste jag ju iof) o såg inte röken av en enda bugga mer än besökarnas. Enda som gav mig nåt var Ida&xel deras bärsele... såå liten o smidig ryggsele, funderar på den nu

Kikade på zero2four med... men jag gillade den inte alls, tyckte den kändes plastig, knarrig o en typisk kopia... fattar eg inte hur man får kopiera en annan vagn så mkt och att man kan göra det och sänka kvaliten så och ändå hålla ett såpass högt pris. För vem köper en sån??

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Mawe123
    Videli skrev 2008-04-12 14:49:41 följande:
    Vad är Ditten Datten som vissa "köper"? sitterdynor hos? 
    En medlem här på fl, syr sååå fina sittdynor, kolla i hennes galleri =)
    William 000213, Lowe 070712
  • Hannnas

Pinsam fråga men vad har man eg sittdynan till, menar vad är funktionen? Kalassnygga är de ju!!

• jule
    mamma2003 skrev 2008-04-12 13:26:09 följande:
    Hittade absolut ingenting, fanns ju inga Bugaboo-tillbehör till salu ju! Och förresten så har jag väl de flesta *viskar så inte min man hör*.Förresten så gick jag precis efter dig. När jag höll på att lasta i vagnen i bilen så såg jag en svartvit tunika fladdra förbi vid ett övergångsställe en bit bort och tänkte att "där går ju fröken Västergötland". Men sen såg jag Frogen och insåg att det var du .
    haha du e för rolig . håller m dig om att utbudet va klent för oss bugga dårar , ja, ja d va trevligt att se dig iaf
  • jule
    Hannnas skrev 2008-04-12 16:08:05 följande:
    Pinsam fråga men vad har man eg sittdynan till, menar vad är funktionen? Kalassnygga är de ju!!
    lite mjukare å varmare att sitta på kanske, skulle tro d iaf...

för övrigt håller jag m dig ang zero2four, lustigt va att monter personalen inte visste hur den skulle fällas när mässan starta i fredax , svårt att marknadsföra en grej då när man knappt vet va d e...
  • Hannnas
    jule skrev 2008-04-12 16:13:57 följande:
    lite mjukare å varmare att sitta på kanske, skulle tro d iaf...för övrigt håller jag m dig ang zero2four, lustigt va att monter personalen inte visste hur den skulle fällas när mässan starta i fredax , svårt att marknadsföra en grej då när man knappt vet va d e...
    jo mjukare men undrans om det behövs? än har han ju så mkt ytterkläder men ja... snygga som sjuttan är de iaf

hahaaaa är det sant? pinsamt o jag fattar inte hur någon kan lägga så mkt pengar för den med tanke på kvallan, allt som saknades och ja, man kan ju inte byta färger (väl?) när man kan få buggan för dryga 1000 mer bara...
  • Stargirl
    Hannnas skrev 2008-04-12 16:16:22 följande:
    jo mjukare men undrans om det behövs? än har han ju så mkt ytterkläder men ja... snygga som sjuttan är de iaf hahaaaa är det sant? pinsamt o jag fattar inte hur någon kan lägga så mkt pengar för den med tanke på kvallan, allt som saknades och ja, man kan ju inte byta färger (väl?) när man kan få buggan för dryga 1000 mer bara...
    Vad kostar den? *nyfiken*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-12 14:25:00 följande:
    STARGIRLTack så mycket nu ska jag träna men en sak dess pinnar, sitter de i? alltså har bara försökt 2 gånger har inte sett pinnarna????Hjälp
    JA pinnarna sitter i.
    *~Bugaboo RULES~*
  • jessica1979

Ni som sett grå/off-white och grå/sand i verkligheten? Vilken är snyggast? Stämmer det att barnet blir bländat om man har off-white suffletten? Blir off-white smutsigare än sand? Många frågor som vanligt Eftersöker privatbilder på grå/off-white med om nån har....

• zarahz

Hej på er!!!

Har en liten fråga.... Va ute idag me Buggan å upptäckte att bromsen inte tog på höger sida!! E det nån som har haft samma problem å vad gjorde ni åt det?? Reklamera eller va säger ni? Upptäckte oxå att handtaget gled upp en bit oxå!!!

Nån som köpt vagn å reklamerat på barnbutiken??

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13