• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hannnas
    Stargirl skrev 2008-04-12 16:17:57 följande:
    Vad kostar den? *nyfiken*
    6000
    jessica1979 skrev 2008-04-12 16:18:47 följande:
    Ni som sett grå/off-white och grå/sand i verkligheten? Vilken är snyggast? Stämmer det att barnet blir bländat om man har off-white suffletten? Blir off-white smutsigare än sand? Många frågor som vanligt Eftersöker privatbilder på grå/off-white med om nån har....

Båda är ursnygga mest en smaksak vad man gillar där tror jag iaf själv hade jag valt grå/offwhite av de två kombosen.

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Stargirl
    Hannnas skrev 2008-04-12 16:22:33 följande:
    Båda är ursnygga mest en smaksak vad man gillar där tror jag iaf själv hade jag valt grå/offwhite av de två kombosen.
    Oj....dyrt...Är det inkl liggdel och sittdel? JAg undrar oxå vem som köper den. Men det finns ju köpare till allt skit. Emmaljungas camo mönster. Jag trodde inte att sånt var säljbart. Men man ser sånna lite då och då.
    *~Bugaboo RULES~*
  • RååSa BuBBlan
    Gråter

Chassi nr 2 som e felaktigt upptäckte jag just...   *sucka*

Finns det nån som har ett helt chassi, 08:ans då menar jag?
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Stargirl
    Angelinah skrev 2008-04-12 16:31:05 följande:
    Chassi nr 2 som e felaktigt upptäckte jag just...   *sucka*Finns det nån som har ett helt chassi, 08:ans då menar jag?
    Jep vi, den har varit tiptop sedan köpet i januari.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Hannnas
    Stargirl skrev 2008-04-12 16:25:42 följande:
    Oj....dyrt...Är det inkl liggdel och sittdel? JAg undrar oxå vem som köper den. Men det finns ju köpare till allt skit. Emmaljungas camo mönster. Jag trodde inte att sånt var säljbart. Men man ser sånna lite då och då.
    frågade tyvärr inte på mässan då det var så mkt folk där utan denna siffra har jag snappat upp tidigare och som jag förstått ingår både ligg o sitt då.

Såg EL camomönster idag

Som du säger finns det köpare till allt, men man undrar ju verkligen om den har så stor marknad... finns ju billigare "kopior" och liknande vagnar... sen kan man ju undra vad den får för andrahandsvärde, men det lär väl visa sig.
  • jessica1979
    Hannnas skrev 2008-04-12 16:22:33 följande:
    Jo, så är det väl....alltid Men har beslutsångest ju! Tror jag såg grå/offwhite på mässan idag och var det den så tycker jag nog den var strået vassare än sanden, men det är ju det där om barnet bländas då....
  • Stargirl
    Hannnas skrev 2008-04-12 16:32:14 följande:
    frågade tyvärr inte på mässan då det var så mkt folk där utan denna siffra har jag snappat upp tidigare och som jag förstått ingår både ligg o sitt då.Såg EL camomönster idag Som du säger finns det köpare till allt, men man undrar ju verkligen om den har så stor marknad... finns ju billigare "kopior" och liknande vagnar... sen kan man ju undra vad den får för andrahandsvärde, men det lär väl visa sig.
    Typ City elite går ju knappt att sälja ens när de reas ut. Men det finns nog köpare till allt. Men jag har svårare att tro att ngn frisk människa köper en kopia för 6000 när man kan få orginalet för 8700 men det är Babyproffsens egen produkt så de kommer säkert köra kampanjer etc.
    *~Bugaboo RULES~*
  • RååSa BuBBlan
    Stargirl skrev 2008-04-12 16:32:14 följande:
    Jep vi, den har varit tiptop sedan köpet i januari.
    Å då finns det iallafall *låter lovande* Glad

Jobbigt dock att hålla på å skicka fram o tillbaka Fundersam
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Hannnas
    jessica1979 skrev 2008-04-12 16:33:14 följande:
    Jo, så är det väl....alltid Men har beslutsångest ju! Tror jag såg grå/offwhite på mässan idag och var det den så tycker jag nog den var strået vassare än sanden, men det är ju det där om barnet bländas då....
    ahh du var där idag, såg du oss
    Stargirl skrev 2008-04-12 16:33:37 följande:
    Typ City elite går ju knappt att sälja ens när de reas ut. Men det finns nog köpare till allt. Men jag har svårare att tro att ngn frisk människa köper en kopia för 6000 när man kan få orginalet för 8700 men det är Babyproffsens egen produkt så de kommer säkert köra kampanjer etc.

jo som de gör med de mesta sen blir det kanske årsmodeller på denna variant med, vem vet

• miss oktober
    Angelinah skrev 2008-04-12 16:36:18 följande:
    Å då finns det iallafall *låter lovande* Jobbigt dock att hålla på å skicka fram o tillbaka
    väntar på mitt 4 chassi nu! Helt otroligt! köpte vagnen för 4 månader sen,ångrar nästa att jag sålde min gamla cameleon och köpte den nya!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13