• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • JFL

Annis: Lycka till, jag är inte avundsjuk på dig, ibland blir det bara för mycket. Hoppas att du kan hålla upp glädjen och skapandet hela vägen.

Maria: Oj, nej så tungt. Ibland blir det tvära kast i livet. Kram.

Aiwendil: Tack

Ankmor: Åh vad trevligt, jag hälsar definitivt tillbaka om du "springer på" henne igen

I ღ cakes
  • MariaX m 2

Tack tjejer Kyss! Nu känns det lite bättre, sambon är hemma och verkar ganska lugn iaf. Pappan lever fortfarande men det är knappt. Fast han har inte ont och det är huvudsaken.

Mina tårtor står i kylen, tror ni man kan spackla med fluffy white frostning eller är det dumt?

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • JFL
    Fundersam FWF som spackel, under SP? Jag är tveksam att det funkar. Låter kladdigt och svårarbetat. Eller?
    Har bara spritsat den.
    Har svårt att föreställa mig det, men det kanske funkar...?!
    I ღ cakes
  • Ankmor
    MariaX m 2 skrev 2008-06-05 23:09:24 följande:
    Tack tjejer ! Nu känns det lite bättre, sambon är hemma och verkar ganska lugn iaf. Pappan lever fortfarande men det är knappt. Fast han har inte ont och det är huvudsaken.Mina tårtor står i kylen, tror ni man kan spackla med fluffy white frostning eller är det dumt?
    *kramar om*
    Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
  • MariaX m 2
    JFL skrev 2008-06-05 23:12:56 följande:
    FWF som spackel, under SP? Jag är tveksam att det funkar. Låter kladdigt och svårarbetat. Eller?Har bara spritsat den. Har svårt att föreställa mig det, men det kanske funkar...?!
    OK, jag struntar i det. Tack för att jag slapp testa och bli frustreradKyss, jag fattar inte varför jag alltid vill pröva nåt nytt, grädde funkar ju utmärkt.
    Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Solaika
    Aiwendil skrev 2008-06-03 16:33:59 följande:
    Kommer in och klagar lite... helt OT i den här tråden men ändå...Natten till i söndags fick jag ett gallstensanfall (trodde fasiken jag skulle dö)Fick det fastställt i dag hos läkaren!Inte roligt...
    Aj aj.. inte kul! Stackars! *kram*
    Ankmor skrev 2008-06-03 21:42:01 följande:
    Jag har hittat en fin dikt på engelska. Den översatte jag via en gratissida - kanske din mamma kan titta på den franska översättningen och se om det är korrekt översatt?Om inte kanske hon kan hjälpa mig med en riktig översättning?Min syster skall höra med sin svärmor om de har någon fransk lärare på skolan som hon är rektor för... Alla trådar dras i just nu
    Skit.. jag har helt glömt bort att fråga mamma.. hon är i Göteborg nu.. men hon kommer hem imornkväll.. om du mailar över det du vill ha kollat så mailar jag det till henne.
    Maraschino skrev 2008-06-04 15:56:20 följande:
    Smiter förbi och berättar att igår kl 18.49 kom en liten kille till världen!!! Vi kom in till förlossningen vid 17 pga vattenavgång, värkarna började först därinne efter ett tag. Tog två krystvärkar så var lillen ute, ingen lustgas fick jag!! Ska berätta mer sen nu är det nån som vill ha mat!
    Hoppsan, nån hade brådis GRATTIS!!
    greeneyes skrev 2008-06-04 18:25:49 följande:
    maria & sexymala: har inboxat er..
    Jag vill oxå veta..?
    Ankmor skrev 2008-06-04 18:33:12 följande:
    GRATTIS!! Jisses, vilken sprinter! Väntar otåligt på bilder av underverket. Jag vill ju se hur ditt senaste modelleringsjobb ser ut! Greeneyes - inboxa mig, jag är också nyfiken! Solaika - Det blir inget med dikter o poesi på franska - de skiter i det! Men tack ändå!
    Hum.. nå, du kan ju maila om du vill.. upp till dig.
    MariaX m 2 skrev 2008-06-05 14:45:28 följande:
    Usch, jag sitter här och väntar hem sambon från annan stad, han har varit och tagit farväl av sin döende pappa... Så hemsk det är, att säga farväl för alltid... Och jag ska göra tårtor och gå på fest imorgon, snacka om att kastas mellan olika faser i livet. Nästa vecka ska vi begrava min morfar som dog för ett par veckor sen oxå... Suck, det var visserligen bra för morfar, han var olycklig och märkte troligen ingenting men ändå Vill väl inte säga nåt med detta eg, känns bara tungt.
    Usch vilket elände. Livet tar tvära vändningar ibland.. vissa som man helst skulle slippa.
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Ankmor

Solaika - jag kopierar av det jag har i min inbox och skickar över till dig!

Min syster är redan i frankrike nu, så det är "överspelat"  - de köpte inget kort...

• Ankmor

Solaika - du är inboxad!

• Solaika
    Ankmor skrev 2008-06-07 01:13:16 följande:
    Solaika - jag kopierar av det jag har i min inbox och skickar över till dig!Min syster är redan i frankrike nu, så det är "överspelat"  - de köpte inget kort...
    Aha.. va tråkigt. Gu, det har varit så himla fullt upp här så jag hade helt glömt bort att jag lovat o fråga mamma. Hemskt ledsen.
  • Solaika
    Ankmor skrev 2008-06-07 01:18:41 följande:
    Solaika - du är inboxad!
    Man upphör aldrig att förvånas över vilka idioter folk är..
Svar på tråden Sockerpullornas tråd