• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Maraschino

Hej tjejer, vad ni hinner mycket och vilka underbara tårtor som produceras här inne!!  

Lägger in en bild på mitt senaste modelleringsjobb, tror ni han duger till en tårta!!!

Thim

• greeneyes

maraschino: ååååååååååh så go!! Toppbetyg på modelleringjobbet

Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • annis41
    Maraschino skrev 2008-06-09 14:06:51 följande:
    Hej tjejer, vad ni hinner mycket och vilka underbara tårtor som produceras här inne!!  Lägger in en bild på mitt senaste modelleringsjobb, tror ni han duger till en tårta!!!
    Åhhhhhhh! så söt. Jag blir ju nästan sugen på en liten igen men det är nog lite försent Fundersam min yngsta är ju 19 i år.
  • Tussa76
    Maraschino skrev 2008-06-09 14:06:51 följande:
    Hej tjejer, vad ni hinner mycket och vilka underbara tårtor som produceras här inne!!  Lägger in en bild på mitt senaste modelleringsjobb, tror ni han duger till en tårta!!!
    Nämen, jösses vilken liten goding!!! Måste vara gjord i ädlaste marsipan!!

STORT grattis!!

(sånna där bilder får ju mej att längta extremt mycket efter November... *suck*)
  • Maraschino
    Tussa76 skrev 2008-06-09 15:14:56 följande:
    Nämen, jösses vilken liten goding!!! Måste vara gjord i ädlaste marsipan!! STORT grattis!!(sånna där bilder får ju mej att längta extremt mycket efter November... *suck*)
    Ja, endast de finaste ingredienserna har använts här!!
  • Sexymala

Maraschino, Kanonbra jobbat! Väldigt snyggt modellerat!!
    Har han fått något namn än?

• rimmis

JFL: Vad gäller att glida ifrån tårtorna så är du inte ensam. Men det är ju svårt att ta hand om familjen, jobba och samtidigt ha tid och ork över till tårtorna. Du hittar säkert tillbaka och så duktig som du är så vore det en stor förlust om du gled bort...... *kramar om*

• MariaX m 2

Åååå säger jag bara!!!! Så himla söt ! *Jätteavis*

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Aiwendil
    Maraschino skrev 2008-06-09 15:16:54 följande:
    Ja, endast de finaste ingredienserna har använts här!!
    Kan tänka mig att marsipanen måste varit riktigt dyr.... Importerad månne?
    Mamma till Carl ISAK Gimli - 2007.03.09
  • Ankmor
    Aiwendil skrev 2008-06-09 08:27:42 följande:
    Åh vad jobbigt Greeneyes..Det är som jag skrev till Maria...Ibland är livet extra tungt och ibland kommer inte "Olyckorna" ensamna utan allt bara avlöser hela tiden... Det är tufft då.MEN.. efter regn kommer solsken och det gör det.. man måste bara vänta in det...Kram på digAnkmorJättesöt tårta. Jag har inte hunnit göra någon explotårta ännu... får se när det blir.Midsommar kanske!Lägger man först ett lager SP (ovanpå bara) och sen ett till lager och SEN skär upp flikarna eller?

Tack!
    Ja, fast mellan lagren av SP lägger man en cirkel av bakplåtspapper så att inte det undre lagret av SP förstörs...

allihop för berömmet av min tårta.

greeneyes
    Jag beklagar sorgen. Man är aldrig beredd hur förberedd man än är.
    Skickar över en stooor kram. >-----Glad----<

Maraschino

Hallenuttande då!! En så'n underbar skapelse! Nu vill jag snusa bebis!!!
    Grattis!!

Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
Svar på tråden Sockerpullornas tråd