• Gullfina

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

Bilden “http://www.familjeliv.se/hem/gullfina/gallery/php5bhwpp.png” kan inte visas, då den innehåller fel.

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m16212162.html
    familjeliv.se/Forum-11-240/m19231957.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m16068674.html
    familjeliv.se/Forum-5-87/m22326369.html
    familjeliv.se/Forum-11-240/m25737733.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28534837.html

Postorder: Lantlig/Romantisk Inredning

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m28470925.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-10 10:08
    Postorder: Lantlig/Romantisk Inredning Del 7

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m31610728.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 07:57
    Bloggtråd för "Vita Hem" & "Shabby Chic" :
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 09:53
    Det finns också numera två internetshoppingtrådar...
    En utländsk...
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m33152208.html
    och en svensk...
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m33151796.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-06 21:41
    Internetshopping Sverige A-K
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m33351080.html

Internetshopping Sverige L-Z
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m33351227.html
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
  • Häxan Hedda

Tårtsmulan du får alla mina kramar idag,lilla vännen förstår verkligen att du inte fått någon sömn inatt   
    Hoppas att det går bra för din pappa och att det händer ngt omgående,de är så otroligt duktiga på att hitta olika lösningar i dag *KRAAAAM*

Hjorthis, idag sätter du dig som mest i en Baden Baden i trädgården *spänner ögona i ´rej och stampar mé foten*

Själv så vaknade jag av skönsång av make och barn, har fått en underbar Willowängel av min Tuva och Tossan har roddat så att en av hennes kompisar fotat henne och syskonen,förstorat och satt i ram samt även tryckt upp fotot på en tröja
    Av maken (hrmm,sambo är det visst bara ) Fick jag en fågelbur med en vit pelargon i (jippiii) Och det är kärlek ska ni veta då han AVSKYR pelargoner

Såå hipp hipp hurra Vivi *kliver ut ur garderoben* fyller 34 idag  

• LCroft
    Tårtsmulan: Hoppas ni får mera svar idag gumman. Vilken tur att vi har så bra sjukvård i dagens läge! Men jag kan förstå din oro och ängslan. *många varma kramar*
  • Tårtsmulan77
    Häxan Hedda och LCroft: Tack snälla ni för er omtanke, vad skulle jag göra utan er

Mamma ringde kl 6.00 upp till IVA för att höra hur natten hade varit. Den hade väl varit relativt lugn men pappa har haft ont så vi får se vad som händer. Vi får mer besked nu efter 10.30 när de gått ronden.

Jag känner att jag har svårt och sitta still utan försöker sysselsätta mig med något för att skingra tankarna.
    Gick tex lös på balkongen med vitfärg och roller...det blev verkligen skillnad på den fula lite gulaktiga betongen.
    Tog även några drag med rollern, i badrummet, på den gräsliga aprikosa väggen så nu måste jag även måla klart där.
  • musli

"Vad är det för en daaaag, är det en vanlig daaag, nej det är ingen vanlig dag, för det är Heddas födelsedag, hurra, hurra, hurraaaaa!!!!!!!!!!!"

GRATTIS GUMSAN!!!!

Tårtsmulan, jobbigt att han har haft ont inatt men bara han får kommit iväg och opererats så kommer han att må mycket bättre nästan omedelbart!!! *massa goa kramar*

Idag ska vi upp till Hannas farmor med gubbe och fiska på isen, grilla korv och åka skoter sista svängen för den här vintern! Sen blir det middag hos farmor också så det blir en heldag där uppe! Ha det så härligt flickor!!!

Hjortan-vännen, idag tar du det lugnt. Bara för att man knaprar Ipren och inte har så ont betyder inte att man är bra! *förmanar* Vila och sitt i trädgården och njuuut idag!!! *kram*

• Häxan Hedda
      Tack allihopa ,vad gulliga ni är     

*bjuder på nybakta bullar*

*springer in i duschen*
  • nublu

Grattis Heddan, din lilla födelsedagsgris!

*kramar om alla som behöver*

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.