Torkar du golvet med disktrasan?
Handen på hjärtat använder du disktrasan till att torka golvet eller dina barns händer/ansikte med?
Och isåfall om du gör det vet du egentligen vad du gör då?
Handen på hjärtat använder du disktrasan till att torka golvet eller dina barns händer/ansikte med?
Och isåfall om du gör det vet du egentligen vad du gör då?
Jag röstade inte, för JA det har hänt att jag torkat annat med disktrasan, men då åker den direkt i tvätten. Fanns inget sånt alternativ
har en trase till diskbänken och en till golvet. Sen har jag handfat vatten tvål och handduk till mina barn
Spiller jag på golvet så kan jag ta det med trasan.
Men aldrig i ansiktet på mina barn!
Läste nog lite fel, tänkte på en kökshandduk, men jag hade svarat samma sak iaf, dvs ingenting alls eftersom passande alternativ saknades. Med den skillnaden att jag slänger disktrasor som varit på golvet. Kökshanddukar tvättas.
Jag röstade inte heller. Jag gör som tecken. Jag använder disktrasan på golvet ibland men då åker den i sopen direkt.
jag brukar inte torka avrken golv eller son med disktrasa,men har jag en helt ny disktrasa kan jag lätt torka av sonen med den!Och om jag torkar upp ngt på golvet med disktrasan så åker den i sopen sen såklart!
ibland torkar jag av enstaka matrester efter middagen med disktrasan.
skulle aldrig aldrig aldrig röra min dotter med den.
lättare att tvätta av vid handfatet då. och fräschare..
Golvet? hahhahaha nej!
Jag kan torka upp matrester på golvet under minsta tjejen, men inte hela golvet såklart. Jag stoppar disktrasan i diskmaskinen.
Händerna och munnen torkar jag inte av inte för att jag är rädd för baciller utan för att jag är rädd för dom kemikalier som jag använder i disktrasan.
Jag tycker det är hysteriskt med dagens bacillskräck.
Jajemensan. Lite skit rensar magen. Har typ inte varit magsjuk på hundra år känns det som. Förutom när jag var i Egypten då. Vi är så känsliga i detta landet.