• ModerBlå

Torkar du golvet med disktrasan?

Handen på hjärtat använder du disktrasan till att torka golvet eller dina barns händer/ansikte med?
    Och isåfall om du gör det vet du egentligen vad du gör då?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Torkar du golvet med disktrasan?
  • Trynträ

Sicken bakteriefobi det var i denna tråd. Haha. Min disktrasa luktar i princip aldrig illa men så låter jag den torka varje dag också.

• Leoella

Ja, golvet kan jag torka med trasan. Men barnet; ALDRIG!

• vampyria2

JA golvet min inte ungarna, wiieo vad äckligt. Men efter som jag har en bebis så damsuger och torkar jag golvet varje dg så jag kan inte se att det skulle vara så skitigt och äckligt på mit golv så jag inte kan ta trasan.

• JessicaB

Kan torka upp matrester under dotterns stol efter middagen med disktrasan men givetvis skulle jag aldrig någonsin torka henne med den! Usch va äckligt.
    Jag vill inte ha den i ansiktet så varför skulle hon ha det??
    Hmmm kan man diska den i maskinen? Ska jag prova istället för att kasta den o ta en ny typ varje dag nästan.....

• musli
    Smulan06 skrev 2008-04-08 22:07:10 följande:
    Kan torka upp matrester under dotterns stol efter middagen med disktrasan men givetvis skulle jag aldrig någonsin torka henne med den! Usch va äckligt.Jag vill inte ha den i ansiktet så varför skulle hon ha det??Hmmm kan man diska den i maskinen? Ska jag prova istället för att kasta den o ta en ny typ varje dag nästan.....
    Du använder inte tvättmaskin eller? De är tvättbara, släng in dem i 60 graders-tvätten när du ändå kör sån. Diskmaskinen kör väl de flesta numera på eco-program så 60 graders-tvätt är väl vettigare, dessutom hörde jag att det inte är bra för diskmaskiner att köra disktrasor i, de är inte gjorda för tyg-fibrerna som lossnar....
  • Heisan

Ja jag kan torka golvet men sedan kastas den eller åker i tvätten.. Torkar inte barnen med disktrasan..

Startar på 105,8....-94,0
  • viracocha

Gjorde precis det för jag spillde lite saft på golvet...

• Hannah76

Nej fy vad äckligt!!!
    Såg en gång någon även torka av disk med dikstrasan.. *rys*

• Schnauser

Nä fy!

Har faktiskt sett en förälder ta disktrasan och torka av sin lille son i ansiktet med. Usch!

23,9 år enligt www.vuxenpoang.com/result.php. Ska jag jubla eller sätta mig i skamvrån?
  • YoCheri

Givet används den på golvet med, sen åker den i tvättmaskinen, Då o då kör jag handdukar o disktrasorna på 90 tvätt.
    I ansiktet.. var och bekantade mig med en tjej som hade barn i samma ålder som mina. Allt var frid o fröjd - hon torkade bänken katterna satt och åt på - vidare och torkade bordet vi satt vid och sen svabbade hon av min dotter i ansikte och händer med.  Blev så paff att jag bara stirrade.
    Dottern luktade bläk i hela ansiktet. Gick hem och stoppade henne i duschen. Det var första och sista gången jag träffade den mamman.

Svar på tråden Torkar du golvet med disktrasan?