Torkar du golvet med disktrasan?
Handen på hjärtat använder du disktrasan till att torka golvet eller dina barns händer/ansikte med?
Och isåfall om du gör det vet du egentligen vad du gör då?
Handen på hjärtat använder du disktrasan till att torka golvet eller dina barns händer/ansikte med?
Och isåfall om du gör det vet du egentligen vad du gör då?
nej
Varför ska man egeligen använda en disktrasa, om det finns nån som gör det!? Finns ju vatten i kranen man kan tvätta de under!
ja det kan jag göra om det har välts ut nåt över något ömtåligt och man måste ha något snabbt att torka med. Men då är den ingen disktrasa sen om den inte har diskats i maskin efteråt. Annars slängs den. Inte torka nåt på golvet och sen fortsätta använda den som inget hade hänt
torkar upp det jag spillt på golvet, byter sen ut trasan. Men aldrig att jag skulle torka av min son med en trasa..
Men vem torkar ungar med disktrasa?????
jag använder trasan till bord och diskbänk.
tycker de är skit äckligt o torka barnens ansikte och händer med disktrasan.
Sambon gjorde de förr, men jag sa till han att det får han inte göra.
Svärföräldrarna gör de men sambon säger till dom nuförtiden att dom inte ska göra det.
Jag brukar torka diskbänk med trasan och då kan det hända att de vart kanske rått kött eller liknande på bänken. Då brukar jag erförisig slänga trasan efteråt.
Vi använder torky på golvet om det finns ev. några matrester.
Sambon har tagit trasan på golvet någongång, men han vet att jag ogillar det. Antar att han har lite av vanan inne med tanke på att hans föräldrar alltid har använt trasan.
Yes. Här håller vi våra trasor rena, så då går det bra.
Jag hatar förresten golvtrasor. De som har sånt där grovt tyg, och som folk inte håller rena.
Med en fräsch och ren disktrasa, som man torkar ofta med, så blir ju golvet inget äckligt heller.