• ModerBlå

Torkar du golvet med disktrasan?

Handen på hjärtat använder du disktrasan till att torka golvet eller dina barns händer/ansikte med?
    Och isåfall om du gör det vet du egentligen vad du gör då?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Torkar du golvet med disktrasan?
  • Suck och suck

Torkar lillan om trasan är fräsch och luktar gott.
    Här tvättas trasan nästan flera gånger om dagen ibland (med tvättmedel och hett vatten).

• Suck och suck

Kan förresten själv torka mig med trasan också. Så fräsch är den.

• Suck och suck

(Usch, hemma i mitt föräldrarhem var trasorna vidriga! Gråa och luktade pekka. Tvi vale!)

• Dino78

Aldrig till mitt barns ansikte. Däremot till golvet nån gång om jag spillt nåt. Men jag är en sån där som missbrukar hushållspappret och torkar det mesta med. Tycker diskrtrasor överlag är rätt äckliga.

DIF i själ och hjärta
  • Saltlakrits

Nej!
    Absolut inte mina barns händer/ansikte.
    Golvet skulle jag kunna torka på om jag har spillt lite, men det tar jag oftast hushållspapper till....

Mamma till tre underbara barn!
  • Cecese

Jag kan torka på golvet men sen åker trasan i tvättkorgen. Jag skulle aldrig torka barnen med en disktrasa. Om det är så att vi ska torka av barnen har vi rena trasor till det som åker i tvätten sen.

Mamma till ♀-98, ♀-03, ♂-06 och pyret bf oktober -08
  • Elli47

Har aldrig någonsin torkat barnen med disktrasan, vi har hushållspapper. Däremot när disktrasan har gjort sitt som disktrasa så kan jag gott torka golvet med den, men då är det ingen disktrasa längre!Skrattande

• The past is now

Nej aldrig!! Och ALDRIG i ansiktet på barnen..fy så äckligt! Dom tvättar sitt ansikte i badrummet med vatten och sedan har de varsin handduk.

Fy så mycket skit det växer i en disktrasa...*kräks*. Jag byter väldigt ofta,har jag ingen trasa för tillfället tar jag hushållspapper med vatten på och torkar bordet och bänken med.

• Chewie

Nej fy, aldrig jag skulle torka barnen med disktrasan, uäck!

Pärlan 050304 & Pajas 070105
Svar på tråden Torkar du golvet med disktrasan?